Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av G-kraft
#61388
Crapgame skrev:Ledsen att jag drar upp gammal tråd.Men är de bara jag som tycker den liknar lite en pontiac GTO.eller är de bara jag som har fel för mej??
Jo alltså med förklädnad, och en demo bil, allstå inte helt 100% klar..be inte om ursäkt för att ta upp gammal tråd....helt oki :D
Användarvisningsbild
av elmuppo
#61879
Alminjo skrev:Den nya S60 kommer ju 2007 så det e säkert den nya s60..
Om det kommer ny S60 så är det runt 2009.

Det som folk ser och tror är S60, är de gamla S80 mulor som
fortfarande snurrar runt.
av Hallsteinn Larsson
#63040
Tyckte också att den liknade en Pontiac GTO.
Men jag fattar inte idén med att maskera sina bilar, på något sätt kommer det fram ändå..
Och e de inte bättre att se till att folk får en liten "glimt" av den istället, Då får man ju mersmak.....
av dasse
#68344
Hallsteinn Larsson skrev:Tyckte också att den liknade en Pontiac GTO.
Men jag fattar inte idén med att maskera sina bilar, på något sätt kommer det fram ändå..
Och e de inte bättre att se till att folk får en liten "glimt" av den istället, Då får man ju mersmak.....
Mersmak gör ju också att man kanske skjuter fram sitt bilinköp, så då går försäljningen av den befintliga segare
Användarvisningsbild
av volvos80
#75180
G-kraft skrev:Tror det kommer likna mycket den nya s80:n men i mindre format...volvo vill ha nya look på alla sina kommande bilar, och jag tror det kommer ut som s80,,,,,
Volvo sattsar juh på CAt walken som dom har på alla sina modellprogram nu för tiden.
Så det är möjligt att den kommer att se ut som nya S80 men kortare...

Kolla också med vilken motor du kan ha de sm[…]

Jag använder numera vanlig "brännar[…]

Ingen som har någon koll på detta?

Jag kan ha hittat felet men har endå 2 fr&ar[…]