Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av samcan
#242360
ooooooooyeeeah, gillar lambo stil på bakdörrarna, fast dom här går juh bakåt, snnyyyyggt.
av McDonald
#242371
~Kalle~ skrev:Jag tycker man kan säga att det är en "sedan av XC60"? Kan det stämma?
Både ja och nej.... XC60 var ju Steve Mattins första design av en Volvobil och det är naturligt att hans nästa går i samma stuk. Passar bättre att säga att S60'n är en sedan av kommande V50 :) De kommer att mer gemensamt där man på vanligt volomanér ändrar bakdörrar och bakåt för S60 respektive V50. XC60'n har ju liksom en helt egen kaross utan några gemensamma synliga plåtdetaljer.

M
Användarvisningsbild
av poseidon
#242423
Bara de inte förstör bakändan som de gjorde med XC60. Snyggt koncept sen sätter de dit 1 runt töntigt slutavgasrör. Ser helfånigt ut.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
#242450
En Audi A4.... Min första tanke... Mörka inredningen och fälgarna va läcker. Fronten lär ta tid att vänja sig med, och va är det med Volvo idag och gigantiska emblem i grillen?
av mojja
#242548
En v60 kan det någ bli när den släpps blir lagomt till nästa ggn man ska byta bil:)
Gillar verkligen designen på denna s60 bara att hoppas att den kommer att hålla någorlunda kvalitet:)
av Kluster
#242553
Ja, jag hoppas de behåller mycket av designen, gillade bl a fronten skarpt!
av 945S
#243149
Barkbiten skrev:Och här ännu en bild...lite nyare dessutom:

Bild

Bilen ska premiärvisas på Detroits bilmässa i januari nästa år enligt Volvo (NyTeknik)
VM i dåligt fotografi?

Volvo bör ge upp att försöka konkurrera med de tyska "prestigemärkena" så länge de envisas med framhjulsdrift. Framhjulsdrift är billigt. Inte lyxigt eller högpresterande. Samma sak med den överdrivna fokusen på säkerhet. Säkerhet är bra, men det är ingen egenskap som speciellt hör i hop med exklusivitet och lyx.

Och ja, detta är relevant till tråden, alla klåfingriga administratörer. Synd att ni låste tråden om konceptbilen S60 för där hade jag velat kommentera.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 22&t=35728
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Oljafråga

Tjena! Har en S70-00 som precis rullat 20k. &Aum[…]

Stora kylaren volvo 940

Övre passar, men det ena sitter på en a[…]

Volvo V50 "Mr White"

@GT-mannen , Hallå! Blivit lite peppad […]

Hej! Volvo v70 2006. Halvljuslampan slocknar n&aum[…]