Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av zoddan
#141572
ja men är det "äkta" ? eller är det bara "evolve style" ? för dom så galet tråkiga ut som realcar säljer, typ alla har sådana som stylar samt inte så snyggt med bara stora hål i fronten, kan använda hålsågen då :P
Användarvisningsbild
av Fluffen
#142167
Tja, det står ju att de sammarbetar med evolve så det måste nog vara äkta. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
#142257
850 är ju en gammal model som realcar/evolve har tagit fram ett kitt för att få liknande stuk som det är på evolve kitten till nyare volvo bilar.
De har troligtvis patent på kitten så att någon gjuter av dessa kitt tror jag inte.
av zoddan
#142522
ok för man blir ju lite suspekt, dock kunde dom gjort det lite snyggare ärligt talat!

många sådana "kit" ser likadana ut tycker jag, 3 stora hål i fronten eller 1 stort i mitten.
Användarvisningsbild
av Nexus
#142568
zoddan skrev:ok för man blir ju lite suspekt, dock kunde dom gjort det lite snyggare ärligt talat!

många sådana "kit" ser likadana ut tycker jag, 3 stora hål i fronten eller 1 stort i mitten.
Smaken är som baken :wink: Jag gillar inte evolve fronten därför ska jag montera ett V I P paket på min V70 med evolve bakboxar p g a twinpipe och dragkrok. :D

ZODDAN! Nu finns det ju evolve kitt din 940/960 :?: oxå :)
Användarvisningsbild
av buddha88
#310200
Du e bra om du ser skillnad på äkta o fejk när dom e lackade, fattar inte varför du skulle vilja punga ut mer för äkta, ser ju lika dant ut ?:-/

Hej jag upptäckte att det läcker in vatt[…]

Har inget vinande ljud i min V60 T8 2022 eller i f[…]

Löste sig. Tydligen hade förre ägar[…]

Foliera mittkonsolen V60

hehe ja så är det, pengarna rinner iv&a[…]