Moderator: Moderatorer
joel80 skrev: ↑fre 15 feb 2019, 10:50 Förstår det, men det är väldigt många som inte behöver V70/90-storlekar på sina bilar, som även de är vanligt folk.Kia e-niros bagage är skitliten.. får plats typ 2 ICA-kassar och sedan är den full..
Den Leaf 2018 jag har har större lastutrymme än en V40. Kia E-niro har skapligt stort för att vara i mellanklassbil.
E-NV200 EVALIA är en familjebuss... den är rätt stor.
Hyundai Kona har mindre lastutrymme än Kian, men har rätt bra utrymme i bilen... testkörde den nån timme i helgen.
E-golfen är som en vanlig golf.. många som tycker det funkar bra.
Sen håller jag helt med om att det ännu inte finns bra elbilar i lite större storlek som inte kostar som en Tesla.
joel80 skrev: ↑fre 15 feb 2019, 23:33 Håller inte med.. Måste vara enorma Ica-kassar du kör.Det var bra, men det är inte så ofta man (jag) kastar ur lastgolvet i bilen.
8st bananlådor utan att fälla sätet är rätt bra:
fjohan82 skrev:Gissar att du får in en låda mindre med lastgolvet kvar.. Fortfarande med än 2 Ica-kassar. ;)joel80 skrev: ↑fre 15 feb 2019, 23:33 Håller inte med.. Måste vara enorma Ica-kassar du kör.Det var bra, men det är inte så ofta man (jag) kastar ur lastgolvet i bilen.
8st bananlådor utan att fälla sätet är rätt bra:
Värre blir det om man är på bortaplan och ska frakta hem något. Ska man surra fast lastgolvet på taket då...?