Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1204316
Pga det som även McDonald skrev, opropertionerlig och för bred. Visst, det är ju "ungefär så" den kommer se ut, men vi kanske missar något. ;)
av grålle1
#1204526
Dagens höjdpunkt för mig i denna forumsdel, när grillchips lagt in dagens bilder i pusslet...
Tack, och bra jobbat :-)-)
av grålle1
#1204528
Med det sagt.... vart är dagens bild :roll: :wink:
av Calva14
#1204610
grålle1 skrev:Dagens höjdpunkt för mig i denna forumsdel, när grillchips lagt in dagens bilder i pusslet...
Tack, och bra jobbat :-)-)
Samma här!
Användarvisningsbild
av joel80
#1204655
drbrain skrev:


Ren elbil?
"No smoke and mirrors"

Skulle verkligen kunna vara ren elbil! Kul isåfall! Som nån skrev ovan om att den ville slippa hybrid-krafset. Jag är också inne på det och vill inte ha en tråkig förbränningsmotor att släpa runt på! ;)

Hoppas mestmotor har fel i att det skulle bli en hybrid.
av Schmoyoho
#1204692
Vi får hoppas att de gör en No. 2 också, med el- och förbränningsmotor :roll: Jag som dinosaurie vill ju fortfarande, innerst inne, hoppas på 6- eller 8-cyl men hade nog inte tackat nej till en 600 hk-elbil heller.
Användarvisningsbild
av joel80
#1204703
Undrar var dom hamnar i pris.. Finns väl lite risk att man med diverse tillbehör kan lyckas ta sig över $100 000-strecket.. :/
Typ 800-900k kr i Sverige känns inte omöjligt.. Eller är jag för negativ nu?
av Joffapoffa
#1204723
Skulle gissa att 8-900 är i underkant. En fullkittad S90 T8 går loss på iaf 800k. Dessutom ligger tyskarnas prestandaåk lätt runt miljonen om du ska ha ut den typ av prestanda det ryktas om.
Användarvisningsbild
av chrisrolex
#1204736
Inte långt kvar nu.

Jag tror detta är bara en konceptbil. Främsta anledningen är den riktning Polestar har tagit (uppköpta av Volvo, separat bilmärke inriktat på prestanda och enbart el) har skett under väldigt kort tid för att utveckla en färdig bilmodell redo för produktion.

Jag spekulerar att Polestar vill visa upp vad de kan prestera mot de andra in-house konkurrenterna (Audi Sport, BMW M och Mercedes AMG).
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 40
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]