Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av djkramer
#1195759
Är det inte väldigt få bilder på nya v60? Tänker på xc60 som fotades i Holland, Sverige och USA flera gånger innan den blev officiell. Tror bara att jag sett filmen som länkades ovan på nya v60, men inga fler bilder. Inte på nya S60 heller.
av valln
#1195762
Jag tänker mig att s60 visas nu i dec, v60 i mars.
Möjligen är jag för optimistisk...
av McDonald
#1195795
valln skrev:Jag tänker mig att s60 visas nu i dec, v60 i mars.
Möjligen är jag för optimistisk...
V60 visas först... S60 senare
Båda brutalt snyggaste Volvo'n, någonsin :)
Bmw 3-serie och Audi 4-serie känns riktigt gamla nästa år ;)
Användarvisningsbild
av joel80
#1195804
Du har insyn i tillverkningen?!
Ge mig min V60 elbil!! :)
av dfa
#1198743
Såg en tungt maskerad (låg, liten kombi) bil, på allmän väg idag som måste varit nya V60. P,g.a att jag körde i mötande fil fanns ingen chans att få upp mobilen eller ens att fånga reg. nr.
99% säker på att det var samma modell som den maskerade vi sett i "hollandsfilmen"
Men jag tycker att det borde kunna dyka upp lite mer filmer/bilder på denna vagn inom kort om den är så väl synlig i trafiken.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1198747
dfa skrev:Såg en tungt maskerad (låg, liten kombi) bil, på allmän väg idag som måste varit nya V60. P,g.a att jag körde i mötande fil fanns ingen chans att få upp mobilen eller ens att fånga reg. nr.
99% säker på att det var samma modell som den maskerade vi sett i "hollandsfilmen"
Men jag tycker att det borde kunna dyka upp lite mer filmer/bilder på denna vagn inom kort om den är så väl synlig i trafiken.
Var i världen sågs denna...?
av dfa
#1198748
fjohan82 skrev:
dfa skrev:Såg en tungt maskerad (låg, liten kombi) bil, på allmän väg idag som måste varit nya V60. P,g.a att jag körde i mötande fil fanns ingen chans att få upp mobilen eller ens att fånga reg. nr.
99% säker på att det var samma modell som den maskerade vi sett i "hollandsfilmen"
Men jag tycker att det borde kunna dyka upp lite mer filmer/bilder på denna vagn inom kort om den är så väl synlig i trafiken.
Var i världen sågs denna...?

Hisingen, på vägen mellan Torslanda och Tuve.
Kör där ofta i jobbet och ser förvånansvärt ofta maskerade bilar. Även XC40 lätt maskerad ett flertal gånger, idag t.ex.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1198749
dfa skrev:
fjohan82 skrev:
dfa skrev:Såg en tungt maskerad (låg, liten kombi) bil, på allmän väg idag som måste varit nya V60. P,g.a att jag körde i mötande fil fanns ingen chans att få upp mobilen eller ens att fånga reg. nr.
99% säker på att det var samma modell som den maskerade vi sett i "hollandsfilmen"
Men jag tycker att det borde kunna dyka upp lite mer filmer/bilder på denna vagn inom kort om den är så väl synlig i trafiken.
Var i världen sågs denna...?

Hisingen, på vägen mellan Torslanda och Tuve.
Kör där ofta i jobbet och ser förvånansvärt ofta maskerade bilar. Även XC40 lätt maskerad ett flertal gånger, idag t.ex.
Okej, kanske värt att åka dit med ett bra objektiv på kameran... 8)
av Linqid
#1198756
OT, men som en liten parantes till ovan kan nämnas att Lynk & Co börjar synas rätt flitigt i Göteborg nu. Jag har sett tre stycken på kort tid.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1198783
Linqid skrev:OT, men som en liten parantes till ovan kan nämnas att Lynk & Co börjar synas rätt flitigt i Göteborg nu. Jag har sett tre stycken på kort tid.
Var tvungen att googla vad Lynk & CO var, säkert ett bra samarbete. Lynk & CO 01 såg ut som en mix av Porsche Cayenne och någon Renault :wink: men det hade varit kul att testa en
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 42

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]