Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1095081
Finns det något fördel att välja en TE före en ren elbil? Tänker på komforten med fjärrstart för en varm el kall bil och dieselvärmarkörning så rutorna är tinade och bilen varm. Den komforten vill jag inte vara utan.
Att stå hemma och värma bilen innan avfärd är inga problem värre är det på stan och utanför butiker mm.
#1095091
Så... Avvakta med V90, köpa en annan beggad modell och ha i två år och haffa en 100% el sen då kanske...
#1095107
grillchips skrev:Så... Avvakta med V90, köpa en annan beggad modell och ha i två år och haffa en 100% el sen då kanske...
Ja lite så.
Hoppas bara att dom kommer se ut som övriga Volvobilar. Ja avskyr när bilarna ska se futuristiska ut med udda kaross och blåa lysdioder.
#1095120
Perra83 skrev:
grillchips skrev:Så... Avvakta med V90, köpa en annan beggad modell och ha i två år och haffa en 100% el sen då kanske...
Ja lite så.
Hoppas bara att dom kommer se ut som övriga Volvobilar. Ja avskyr när bilarna ska se futuristiska ut med udda kaross och blåa lysdioder.
Om jag inte minns fel så har Volvo vid flera tillfällen sagt att det inte ska vara någon skillnad utseendemässigt på deras hybrid/el-bilar och deras vanliga modeller. Men den som lever får se...
#1095122
Linqid skrev:
Perra83 skrev:
grillchips skrev:Så... Avvakta med V90, köpa en annan beggad modell och ha i två år och haffa en 100% el sen då kanske...
Ja lite så.
Hoppas bara att dom kommer se ut som övriga Volvobilar. Ja avskyr när bilarna ska se futuristiska ut med udda kaross och blåa lysdioder.
Om jag inte minns fel så har Volvo vid flera tillfällen sagt att det inte ska vara någon skillnad utseendemässigt på deras hybrid/el-bilar och deras vanliga modeller. Men den som lever får se...
Hittills har det i alla fall stämt.
En bakhjulsdriven Volvo skulle sitta fint.
#1095128
Håller helt med dig Perra. Hittills har ju hybriderna sett identiska ut sånär som på någon kromdetalj och lucka för laddare.
Nåja, vad tusan ska man köpa för kärra tills dess tro...
Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Att använda lyktor från 00-04 funkar me[…]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]