Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1197981
Bilen ser, i mina ögon, reko ut på alla punkter utom från bakdörren och bakåt...
Tyvärr, men jag gillar inte den låga placeringen reg.skylten, känns som att något saknas på luckan.
Växelväljaren ser dessutom ut att vara väldigt lågt placerad, men det är kanske en synvilla.

Nej, en sån bil blir det inte (av dessa bilder att döma) på min uppfart...
#1198027
Skulle inte de mindre hybriderna (T5 Twin Engine till exempel) presenteras med XC40? Vore ju dags isåfall, jag tror inte vi kommer behöva vänta länge på dessa.

Bilen är för liten för att funka hos oss men jag gillar den. Gillade konceptbilen och det är härligt att se en färdig produkt lik konceptet. Alldeles för sällan det sker generellt sett. Den veckade grillen tycker jag ser riktigt kaxig ut liksom hela fronten även om huven kanske gärna hade fått ha lite tuffare look. Blir priset rätt på denna tror jag den kommer sälja riktigt bra.
#1198028
ojojoj, hade tänkt att vi skulle kunna ha en XC40 som andrabil framöver. Men med det utseendet är det uteslutet.
Kan vi hoppas att det inte är rätt bilder? Har Volvo bytt chefsdesigner?

Kan bara hoppas ett det finns en kundgrupp som gillar detta, annars tror jag Volvo är ute på hal is...
#1198046
Antar att de riktar in sig på en yngre marknad, "cityfolket som vill ha SUV-ish".
av oykkh
#1198077
grillchips skrev:Antar att de riktar in sig på en yngre marknad, "cityfolket som vill ha SUV-ish".
Eller som mig. Medelålders par utan barn och hundar och släp.. hehe

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
#1198191
hoppas den ser bättre ut i verkligheten ,inte helt såld på den konstiga panelen bakom bakdörrarna men sen hatar jag vita bilar så kanske ser mycket bättre ut i en mörkare lack ,stolarna såg ju bättre ut denna gång i alla fall även mittkonsolen men ändå inte jätte snyggt med det stora facket längst fram
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 39
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]