Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1195646
oykkh skrev:
Volakers skrev:Kommer nog mindre motorer efterhand men vad han hade
fått info om så startade priserna på ca 295 000kr. Tror den
minsta motorn var T4 190 hk nu i början. Vet ej pris på den. Hoppas twin engine
kostar under 400 000kr. Vi få se....
Ja mitt maxpris är 450.000kr. Så hoppas en T5 twin engine med inscription och ett par tillval till klarar det.. lynk&co 01 ligger ju mellan 200-300 tusen kr om man räknar på kina priset. Så mellan 300-400 tusen för nya xc40 kanske stämmer då?? Volvo har väl sagt att deras elbil ska kosta ngt under Tesla model 3?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Tesla modell 3 är inte att tänka på?
50 mils räckvidd och premiumpaket för 49.000 dollar..
Användarvisningsbild
av joel80
#1195667
Beställer man en Tesla nu får man troligen vänta tills mitten på 2019 innan leverans. De som redan beställt väntas få tidigast i slutet av 2018.. Och dom har 500 000 bilar att tillverka innan det är "din tur" om du beställer idag. :)

Det är på väg ut andra elbilar med liknande räckvidd som Model 3 nu närmsta året så det finns nog lite fler alternativ om man kan tänka sig att vänta ett år eller mer.
#1196441
Bilden från sidan såg rätt muppig ut, medans Håkans Twitter ser ut att kunna bli finfint :)
Hört från handlare att leverans är lite tidigarelagd, ev "runt jul" i hallarna.

Bild
#1196829
tror den kan bli rätt cool.dom har ju verkligen lyckats hålla bilen gömd för fotografier, brukar alltid komma ut bilder,men hopps inte den får den inredningen som man sätt på andra spion bilder innan sommaren lr vad det va,tråkig mittkonsol och stolarna såg inget vidare ut heller jämfört med 90 och 60 bilarna, men visst man får ju vad man betalar för så
Användarvisningsbild
av Derank
#1196844
Karossen säger jag ingenting om men den där inredningen dödar ju bilen totalt, tyvär. Sedan återstår att se vad Det blir för lastutrymme. Mycket mindre än xc60 vill jag nog inte ha.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1196874
Är lite småorolig (ilandsproblem) för inredningen ja... vill ju gärna beställa xc40 så snart som möjligt. Men man får väl börja fundera på alternativ. Som typ inte finns haha
#1196909
stolarna kanske är bättre än vad man tror ändå ,brukar ju ha sköna stolar i en volvo men mittkonsolen var ju verkligen inte det snyggaste man sätt så borde inte vara något större ingrepp att fixa kan man tycka
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 39

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]

Köpråd V60 etanol

Det är väl Powershift-låda i dessa[…]

I dag och i dag men v70 D5 2010'an har ståt[…]

Bruten fjäder framvagn

Vanligt med brusten vänster fjäder p&ari[…]