Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Volvo S60-01(05)
#19781
Visst är det en volvo på bilderna men inte en S80 utan jag tror det är ny designad S60
av ueg
#39682
Hej!
Mitt första inlägg här men det blir kul. :oops:

För er som tvivlar så kan jag faktiskt GARANTERA att det är den nya S80-modellen.

Det ses bl a på interiören.
av Christian_m
#39835
ueg skrev:Hej!
Mitt första inlägg här men det blir kul. :oops:

För er som tvivlar så kan jag faktiskt GARANTERA att det är den nya S80-modellen.

Det ses bl a på interiören.
Jo, så här ett halvår efter, när de officiella bilderna redan visats och bilen dessutom ställts ut på stockholms bilmässa så är det kanske inte överdrivet svårt att konstatera att det är S80'n på bilderna som det länkats till...
Användarvisningsbild
av G-kraft
#39855
Christian_m skrev:
ueg skrev:Hej!
Mitt första inlägg här men det blir kul. :oops:

För er som tvivlar så kan jag faktiskt GARANTERA att det är den nya S80-modellen.

Det ses bl a på interiören.
Jo, så här ett halvår efter, när de officiella bilderna redan visats och bilen dessutom ställts ut på stockholms bilmässa så är det kanske inte överdrivet svårt att konstatera att det är S80'n på bilderna som det länkats till...
Tycker det är den snyggaste volvo bilen hitills , den nya s80,,har sett den på vägarna....
av Alminjo
#40840
Tycker fortfarande att S60 Sport och C70N e volvos snyggaste bilar... S40N e riktig budget bil... det ser man när man plockar isär den o jämför delarna mot S60 V70N

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Ok, då är det antagligen en förser[…]

Elschema 740

På läge 0 så lyser allt på […]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&a[…]