Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
#998489
Nuvarande designer är väl skyldig till p2 plattformen?

Edit: kollade upp det, stämmer. Sånt här är väldigt individuellt, men denna herres skapelser är sanna mina ord inte nåt för mej.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#998595
valln skrev:Ni som är negativa till ev. framtida s90 cc, har ni koll på att det är sedaner som gäller i bl.a. Ryssland och andra länder?
I många länder, ej Sverige, anser man att det är bönder som kör v-modellen. :wink:
Jag har åkt taxi i alla världsdelar och det stämmer verkligen. Men det är ju så sjukt megaidiotiskt. Ofta får vi beställa två taxibilar så åker vi i den ena och så får taxiförarna brotta in resväskorna i baksäte och ibland passagerarsäte i bil nummer två under våldsamma problem. Sen när man kommer hem till Sverige och sin kombi stoppar man enkelt in väskorna bak i kombin och alla hoppar in. Det är ju så sjukt praktiskt.

Fattar inte varför man totalvägrar göra så i resten av världen.

Sedanbilen är ju inte kortare heller så man kan ju inte hävda att man kommer fram lättare.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#1000122
Nu har det äntligen läckt ut! :D BildBild
av Paulo77
#1000126
Enligt vilken "trovärdig" källa? Hur som. Om den verkligen kommer se ut så blir jag glad. Riktig snygg och all gubbkänsla är borta!! Dock är jag lite fundersam över underläppen bak?
av Amli
#1000137
Håller med om bakdelen. Bakljusen ser alldeles överdimensionerade ut också. Ser baktungt ut. Men sjukt snygg på bilden framifrån :-)-)
Blir spännande att se bilder på den riktiga bilen. Tror den kan bli en höjdare.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1000166
Kom ihåg hur stora bakljusen var på fösta S80. Kanske hade varit bättre med Concept You baklysen.
Iochmed detta så kan det väl inte dröja så fruktansvärt länge innan vi får se the real deal.
Användarvisningsbild
av Snowie
#1000183
blir den likande de där så skall jag ha en.
av V60D5AWDPolestar
#1000214
Kan bli nästa tjbil! Vill ha en D8 Twin Engine!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförs[…]

Byta IAM i Volvo v50 -07

Hej ! Sitter en begagnad IAM i bilen som få[…]

Bromsljus

Hurvida man egentligen får eller inte ska ja[…]

Bältesvarnare

Är rätt säker på att dessa ga[…]