Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
#936400
Går chassinumret att kolla upp i Vida? Gör det någon och se vad för bil som kommer fram.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1145866
Utan plasten alltså? Då torde bilder dyka ut närsom!
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1145867
Var i världen såg du denna bil?
Användarvisningsbild
av grillchips
#1145944
Parkerad, inhägnad, på lastbil eller fritt på vägen? Någon borde ju ha norpat en bild tänker jag! :)
av joysam
#1145950
Helt fritt på vägen.

Det känns som om det mest är fronten som skiljer från dagens.

Men den fick jag ingen bild på.

I mycket fick jag en känsla av att det mest var en facelift, det är kanske så att de på BMW-manér vårdar sitt formspråk ömt mellan versionerna?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1145951
Intressant! Jag är mest "orolig"/fundersam över baken. Det man har sett från Photoshop är ju inte så vackert...
av dfa
#1146021
Såg också något folierat på Sörredsvägen för någon vecka sedan. Mötte bilen och hann inte reagera. Kan ha varit nya XC60. Funderarde en kort stund på att vända och jaga ikapp :)
Kör inte jätteofta på denna väg men tycker att jag nästan varje gång möter maskerade bilar innan släpp (V90, V90 CC, "XC40 mulan" och nu denna)
av joysam
#1146103
Av det jag kunde se "genom folieringen" så ser den bättre ut än de photoshoppade bilar man ser på nätet.

Jag tycker att V90 och i vissa män även XC90 är fula bakifrån men jag fick känslan att just det formspråket tonats ner.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]