Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#838721
Oboy oboy oboy!
Användarvisningsbild
av crumpets
#838760
Ser förjädra bra ut alltså, mercedes töntiga shooting brake kan dra något gammalt över sig. Det där ser faktiskt ut som nåt så ovanligt och lyckat som en sportig stor kombi som faktiskt lyckas :)
Användarvisningsbild
av SvenB
#838773
Den ser ju väldigt snygg ut. Men vad skall de som vill ha en kombi köpa då. Det blir ju tydligen samma "resa" som när V40 ersatte V50. Du tappar ju en stor del av kombiutrymmet med den bakdelen
Användarvisningsbild
av chrille300
#838827
Ser nice ut, men som med dom andra två koncepten så kan vi garanterat glömma att få se dessa bilarna i coupè utförande till produktion. Varken Sportcoupè, Crossover Coupè eller Shootingbrake känns som nåt Volvo kommer att satsa på.
Användarvisningsbild
av xerent
#840602
Ser inte ut att ha en bagagelucka ens? ?:-/

Imorgon visas hela bilen.
Användarvisningsbild
av SvenB
#840744
Men inte är det den där som skall ersätta V70? Jag trodde V90 skulle ersätta den modellen.
av AnteF
#840752
SvenB skrev:Men inte är det den där som skall ersätta V70? Jag trodde V90 skulle ersätta den modellen.
Den där kommer nog tyvärr inte i produktion, men den ser nog ut som kommande kombin (med fyra passagerardörrar) som troligen heter V90. Fast ibland undrar jag om den inte kommer heta V70? Om nu planerna på en ännu större bilserie är sanna?
Användarvisningsbild
av xerent
#840953
Var det nån som sa V90? :D

Bild

V90 CC ? :D

Bild

Photoshoppat. :wink:

Edit: Photoshop disaster, havet följde med upp med frigångshöjden genom fönstren :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

@bem , Vad blir det sen då?

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]