Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#813693
Japp :) Men första reaktion när jag såg bilden var att jag tyckte den såg ut lite som Audi A6 avant bakifrån.
Användarvisningsbild
av Allinug
#813741
Handlar det bara om design, eller finns det någon poäng men att den är så bred nertill och så smal upptill? Ser ut att bli trångt i kupén.
Användarvisningsbild
av xerent
#819035
Allinug skrev:Handlar det bara om design, eller finns det någon poäng men att den är så bred nertill och så smal upptill? Ser ut att bli trångt i kupén.
+1

Exakt min tanke. Varför ska bilen vara så bred om kupén bara är 60% av bredden?!
Användarvisningsbild
av crumpets
#819267
Bred hjulbas borde ju göra att man kan ta kurvor snabbare. Inte så relevant för en suv... Men nu ska ju alla bilar sälja på sportighet så det är ju bara bra att volvo också spelar det spelet. Hur dumt det än är.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#822119
Inte så pjåkigt! Märker ändå att ingenlath bakar in lite Skoda-drag i bilen som de C- formade baklyserna. :wink:
Användarvisningsbild
av Snowie
#822170
Fet, men skulle ju velat ha avgasrören mer normalt :D typ som gammla xc90 fast 5-10cm bredare :)
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#822196
På tal om avgasrör så hade jag velat se att man kunde få xc90ins fyra feta avgasrör på övriga modeller också, dom är grymt snygga! :D

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]