Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av Amli
#1000585
valln, som alltid vid köp av ny bil så har man möjlighet att välja den utrustning tillverkaren erbjuder på sin bil. Så ja, självklart kommer S90 att gå att få utan taklucka eller AWD.
av Paulo77
#1000739
BildBild

Här en bild från Automotorsport men fattar inte om bilden är renderad eller om det är en riktig bild. Surfar från min iphone så ser inte så bra. Det framgår heller inte av artikeln om bilden visar den riktiga bilen eller om den renderad i så fall inspirerad från den kinesiska modellen. Snygg hur som helst.
av valln
#1000749
Amli skrev:valln, som alltid vid köp av ny bil så har man möjlighet att välja den utrustning tillverkaren erbjuder på sin bil. Så ja, självklart kommer S90 att gå att få utan taklucka eller AWD.
Naturligtvis förstår jag det, men valen är begränsade särskilt då jag vill ha bensinturbo.
Fördelen för mig med fyrhjulsdrift är att bilen nog blir något högre, s90 kan tyvärr bli något låg i standardutförande.
av IamEsse
#1000808
Spoiler »
Det där är så typiskt biltidningar att låtsas fronta bilen. Det är en egen rendering på hur de gissar att den skall se ut.

Dessutom finner jag det oetiskt att låtsas veta något om den där bilen och slå upp det på förstassidan på det sättet. När det i själva verket endast är den texten som du har på bild där.
Senast redigerad av 2 IamEsse, redigerad totalt 0 gång.
av V60D5AWDPolestar
#1000825
Hoppas inte att den taklinjen gäller vid C-stolpen, ser ut som förförra generationens A6, och den var inte vacker...
Användarvisningsbild
av crumpets
#1000956
Renderingen var ju grymt mycket fulare än leksaksbilen. Men det är ju som sagt bara nåns gissning.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1001476
XC90_Executive skrev:Kollar man det reg.nr så är det en dieselmotor på 306hk. Men det lär inte stämma :wink:
Borde väl inte vara omöjligt att få ur en dieselmotor med två eller tre turbo... 8)
Användarvisningsbild
av crumpets
#1001482
Känns ju hyfsat prick på vad en D6 Twin Engine borde kunna prestera tycker jag.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
Dörrlås V-fram

Hej. Kolla kabelhärvan mellan karossen och d&[…]

Köpråd V60 etanol

Köp en nyare Saab istället, fullt med 9-[…]

Nytt avgasrör B234F

Behövde inte dom grejerna som var slut p&arin[…]

Jeg opplever at jeg kan se ting når jeg rygg[…]