Bytes, intressekoll. Modellflyg mot Amazondelar

Bil och motorannonser KÖPES & BYTES! Om du vill så kan du ladda upp bilder via ditt personliga galleri eller använda imgspot.com Obs! Alla ämnen raderas efter 60 dagar. Glöm inte att skriva var du bor!

Moderator: Moderatorer

Bytes, intressekoll. Modellflyg mot Amazondelar

Inläggav Irokee tor 16 feb 2017, 12:59

Hejsan,
Finns det någon modellflygande Amazon-människa som är intresserad av ev byte....?
För min egen del så är det så att RC-hobbyn har fått stå åt sidan i för många år nu pga ändrade "hobby-vanor". Bygger Volvo Amazon i stället ;-)...
Tänkte därför försöka göra mig av med det jag har och byter gärna mot Amazon relaterade saker, gärna lite motordelar typ trim (förgasare,toppar, kamaxlar osv..B18/B20). Även verktyg kan vara intressant....
Kollar därför intresset för ev byte.
Jag har liggande ett antal (10-12 st) motorer från .15 - .61 (.100)
Bl.a. Irvine 40, Super Tigre 61, Rossi 60, Veco 61 och 19, KB21... osv i varierande skick. 2 st flygfärdiga modeller Carusel+ Saioto 100, Lajban + TT25:a. 2 st "renoveringsobjekt" World Models Spitfire GS 160 och Kyosho Edge 40. Ett antal servon 20-30 st ? från mini-std. JR MX 12 6 kanal 35MHz. Kollar därför intresset för ev byte (roligare än att sälja...).
Så har du något "Amazon-relaterat" liggande och vill in i en kul hobby, här har du chansen.. !

mvh
Micke K
Ekerö
Användarvisningsbild
Irokee
Övningskörning

Kör: V70 D4 Aut 2015 och Amazon 67 2d

Klicka här för att se fler Volvo kategorier

Sök på jagrullar.se - Sveriges Volvoforum

Återgå till Köpes & Bytes