...

Moderator: Moderatorer

#1181453
På tal om det så måste jag fan kolla ifall min kamera fungerar som den ska, tänder igång och visar att den spelar in (den röda lampan) men tiden tickar inte på i displayen. Note to self. :lol:
#1181502
Haha.. ja om det är nått som är värre än att inte ha kamera om man råkar ut för nått är det att ha kamera som inte spelat in! Satan så man grämer sig! Jag hade ju glömt att sätta tillbaka minnsekortet dagarna efter jag blev påkörd av gubben.. och missade då inspelningen på när jag blev påsprungen av ett rådjur! Jag tvärnitade, hann stanna innan, men det dumma rådjuret fortsatte, hoppade över min huv och drog hoven i lacken! Fy faan så jag grämde mig över att inte ha fått det på film!!!
#1181558
Hehe illa, det hade varit skoj att se.

Ser att gästklippet fungerade med :wink:

"New pants please" var skoj med, inget man uppskattar själv dock

240:n förare är ju bra med, kapar någons marginaler och blir sur för att denne ligger för nära, dagens hjältar helt klart :)
#1181741
Ja micce! Tack tack! :)

240-föraren är fantastisk! Går in tajt framör och blir sen sur av att ham hamnat nära! Hahaha! Blev säkert också grinig över att bli tutad på när han sakta gled närmre och närmre dashcam-bilen utan att blinka.
#1184445
Längesen man "bidrog" här, men nu rann det fan över. :D Tur att jag hunnit byta minneskort i kameran för det förra verkade ha kastat in handduken, lustigt nog verkar det inte vara något ljud på klippen, så det kanske får bli en ny kamera ändå.

Dels har vi det här rövhålet som tyckte att det var en superbra idé att vika av lite plötsligt. Får vara glad att jag hade såpass mycket avstånd som jag ändå hade, men det var fullt med bilar i övriga filer och sambon vrålade så avsaknad av ljud kanske bara är bra. Här låg jag säkert strax över 80km/h, hade blivit spännande att försöka stanna.

[youtube]P5ljAMOslWk[/youtube]



Strax innan hade vi denna stjärna också. Blinka = FLYTTA PÅ ER JAG SKA BYTA FIL! vilket även illustreras efter filbytena då en fin hälsning görs (orkade inte dra igång Final Cut för att zooma och ha mig, men ni förstår säkert).

[youtube]MtDvXNNyygo[/youtube]
#1184475
mattiasv60 skrev:Märkligt att alla dessa hantverkarbilar (större/mindre) utmärker sig i klippen :roll: . Dom verkar vara vår tids rötägg.... tyvärr samma sak på västra sidan Sverige...
/Mattias
Kör genom Stockholm varje dag (fråga inte hur jag orkar). Det jag ser är att Taxi är sämst alla kategorier. :-(O) Sen är det hantverkarbilar. :-(O)
BMW/Audi är aggressiva men inte lika farliga som tidigare två. Mest att man svär åt att de ligger en meter bakom och stressar fast det är kö i en mil framåt.

Sen har vi alla som kör Prius/Cooper/Tesla som tror de är bättre än alla andra (För de har en cool/tuff/snäll bil) men i själva verket är sämsta bilförarna. Inte så farliga bara man ger dem avstånd. :lol:
#1184476
grillchips skrev:Längesen man "bidrog" här, men nu rann det fan över. :D Tur att jag hunnit byta minneskort i kameran för det förra verkade ha kastat in handduken, lustigt nog verkar det inte vara något ljud på klippen, så det kanske får bli en ny kamera ändå.

Dels har vi det här rövhålet som tyckte att det var en superbra idé att vika av lite plötsligt. Får vara glad att jag hade såpass mycket avstånd som jag ändå hade, men det var fullt med bilar i övriga filer och sambon vrålade så avsaknad av ljud kanske bara är bra. Här låg jag säkert strax över 80km/h, hade blivit spännande att försöka stanna.

[youtube]P5ljAMOslWk[/youtube]



Strax innan hade vi denna stjärna också. Blinka = FLYTTA PÅ ER JAG SKA BYTA FIL! vilket även illustreras efter filbytena då en fin hälsning görs (orkade inte dra igång Final Cut för att zooma och ha mig, men ni förstår säkert).

[youtube]MtDvXNNyygo[/youtube]
Tyvärr är vägen idiotkonstruerad när du kommer från södra länken och ska svänga av vänster. Då måste man byta tre filer relativt snabbt. Eller köra 3 km extra
  • 1
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344
  • 356
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]