...

Moderator: Moderatorer

#1185165
Jo du har nog rätt, man tänker bara på att klippet måste upp,,, nej då man blir mer tankspridd när man väl står där, man är ju inte van att reagera men man får försöka om man kan.

Sambon ringde mig en gång när en bil körde in i en annan som stannat på motorvägen i snöstorm och halka i motgående riktning, bilen hann ner till ca 70km/h innan den small, bad henne lugnt lägga på och ringa 112.
#1185204
Jösses vilken idiot!! Fast en del kör som idioter. För ett tag sedan var det en som körde om mellan två bilar på motorvägen :shock: (Bilen som låg i vänsterfilen höll på att köra om den som låg i högerfilen)
#1185207
Herrejävlar... Hade nästan kunnat slå vad om att den var stulen om det inte var så att superpin hade stött på samma rikspucko.
Nån som orkat luska på regnumret och ägaren?
Mvh bor i västerort och vill gärna slippa möta den där runt ett krön.
#1185210
Jag har kollat regnummret och det är en ägare i Vällingby..
Tycker inte man bör lägga ut namn och sånt här eller på youtube.
#1185431
Mycket videos nu... försöker komma ikapp.

Här är nästa.. med snö! :shock: :o :o Samt ett par snubbar med rejäla attitydsproblem...
[youtube]7UaneeRHKjM&lc[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=7UaneeRHKjM&lc
#1185483
Som alltid proffsigt och välgjort :D

Vid 3:36 nära korsningen Ringvägen-Götgatan är det alltid kaos när folk skall byta fil i sista sekunden och "råkar" köra fram och bli stående i korsningen så dom blockerar alla som åker Skansbrogatan-Ringvägen. Ovanpå en underdimensionerad trafiklösning så är det väldigt mycket taxi och varutransporter till och från Clarion som ofta måste dubbelparkera.
Snubbarna med attitydsproblem är nästan mer regel än undantag numera i innerstaden och många med mig åker med låsta dörrar numera.
  • 1
  • 342
  • 343
  • 344
  • 345
  • 346
  • 356
D4 balansaxlar

Rent konstruktionsmässigt och ur ett Volvo-pe[…]

Köpråd v90

Håller med ovan, just med tanke på utb[…]

Jag försöker byta det mesta av bromsarna[…]

Varit förbi verkstan och kollat hjulinst&aum[…]