...

Moderator: Moderatorer

#1184602
Hehe tutan används inte så ofta men ljustutan används ett par gånger i veckan :)

Joel80 har gjort en bra video som vanligt. Hur stor del tror du att du kan använda till gästklipp i dina videos? Eller hade det varit intressant att göra några videos med bara gästklipp?
#1184776
Just nu ligger jag så mkt efter med egna klipp också så jag tänker mig att jag måste beta av en massa egna också. :)
Kommer en ny videon nu om bara någon dag.. :P
#1184861
joel80 skrev:Just nu ligger jag så mkt efter med egna klipp också så jag tänker mig att jag måste beta av en massa egna också. :)
Kommer en ny videon nu om bara någon dag.. :P
Får ta och skicka något till dig :)

Tycker det är sådär kul att klippa själv

[youtube]yQ-rhfR4LrE&t=8s[/youtube]


PS: Kan du lägga upp hur man skickar video till dig på trådens första sida? :-)-)
#1184933
Micce1980, Fixat!
:)

En till video kommer här.. Med rätt rejält misstag av mig i mitten... känner nån busschaffisar i Gävle kan vi väl skicka en ursäkt från mig. :)

[youtube]AtlFZ60gHEs[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=AtlFZ60gHEs
#1184950
Haha, vad är det för j-a parkeringsgarage, såg ut som att du körde Mariokart :wink:

Var du tvungen att visa snö med :lol:

Och nej rött-gult-grönt gäller inte för cyklister, de är ju "gröna" för miljön och verkar besitta någon form av åtalsfrihet förutom en gång per år när konstaplarna har cykelrejd på våren och kollar alla lysen
#1185028
Garaget är Gallerians garage i centrala Stockholm!! :) Jag var helförvirrad när jag klev ut bilen och hade ingen aning om i vilken riktning jag skulle gå för att komma ut åt det håll jag skulle sen. :D

Snö ja.. eh.. videon jag håller på med nu blir lite mer snö... Jag är i slutet av April, och tog mig då igenom en klass2-varning upp längst Norrlandskusten! Fick börja dagen med att byta tillbaka till vinterdäck!

Åh.. så man får köra mot rött när man kör miljövänligt.. bra att veta när man är ute och kör på el med hybriden!!! :D
#1185159
WTF!! Stulen eller fyllekörning? :/ Föraren föreföll inte direkt,,,,,,, skicklig i alla fall :) För övrigt, man följer väl efter på avstånd om man sett detta och ringer in det med?
#1185161
Ja det borde dom nog gjort.. Men tror inte dom tänkte på det just då.
Lätt att man blir så jävla förvånad av nått sånt där... Jag missade ju att ringa polisen när jag bevittnade den där MC-snubben som blev prejad. Jag stannade och såg till att MC-killen var okej och att han fick alla mina uppgifter o så som vittne, men tänkte inte alls på att man borde ringt polisen direkt också. Först efteråt jag fick den tanken.
  • 1
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344
  • 345
  • 356
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]