...

Moderator: Moderatorer

#1181349
#113 uppe!

En till olycka! Sista klippet om ni inte orkar se allt..
En Taxi som gör nått korkat och blir påkörd! Sen har vi det gamla vanliga... :)

[youtube]9SFxMg3pQJQ[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=9SFxMg3pQJQ
#1181426
Utan videon hade det blivit svårt.. Taxiförare sa att det var dom i kamerabilen som kört in i honom. Eftersom krocken var bakifrån hade taxiförare möjlighet att skylla på att dom inte höll avstånd eller så. Det är alltid svårt att snacka sig ur om man kört på nån bakifrån. Tror det var tur att dom hade kamera.
#1181453
På tal om det så måste jag fan kolla ifall min kamera fungerar som den ska, tänder igång och visar att den spelar in (den röda lampan) men tiden tickar inte på i displayen. Note to self. :lol:
#1181502
Haha.. ja om det är nått som är värre än att inte ha kamera om man råkar ut för nått är det att ha kamera som inte spelat in! Satan så man grämer sig! Jag hade ju glömt att sätta tillbaka minnsekortet dagarna efter jag blev påkörd av gubben.. och missade då inspelningen på när jag blev påsprungen av ett rådjur! Jag tvärnitade, hann stanna innan, men det dumma rådjuret fortsatte, hoppade över min huv och drog hoven i lacken! Fy faan så jag grämde mig över att inte ha fått det på film!!!
#1181558
Hehe illa, det hade varit skoj att se.

Ser att gästklippet fungerade med :wink:

"New pants please" var skoj med, inget man uppskattar själv dock

240:n förare är ju bra med, kapar någons marginaler och blir sur för att denne ligger för nära, dagens hjältar helt klart :)
#1181741
Ja micce! Tack tack! :)

240-föraren är fantastisk! Går in tajt framör och blir sen sur av att ham hamnat nära! Hahaha! Blev säkert också grinig över att bli tutad på när han sakta gled närmre och närmre dashcam-bilen utan att blinka.
  • 1
  • 339
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343
  • 356
Stigande tomgång.

Min tomgång stiger vart efter motorn blir va[…]

Det är heller inte alltför ovanligt att […]

Har du certifikat så vet jag att Volmat s&au[…]

Bakfjädrar.

Kolla Skandix i Tyskland också, sök p&a[…]