...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1185299
Nu kom bekräftelse på att den är på väg med posten. Första misslyckade har inte släppt reservationen på kontot än. Ger det nån dag till innan jag mailar om det.

Så om någon mer funderar kan ni spara 25 euro på att beställa från franska sidan istället för sidan som länkats I första inlägget, givet att prisuppgifter där på förstasidan stämmer.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1187530
Var nog inte alls en bekräftelse på att den postats jag fick ser jag nu när jag läser närmare. Någon klisterlapp har jag då inte sett röken av än.

Men som tur är, eftersom jag åker imorgon, ska bekräftelsen jag fick gälla som bevis fram till dess att klisterlappen kommit så jag får helt enkelt skriva ut och ta med den istället. Den har en avbildning av klisterlappen med regnummer och en QR-kod längst ner.

Bensinbil från 2004 med Euro 4 klassning blir näst bästa kategorin för förbränningsmotorer, Crit'Air 2.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1187553
SBergdahl skrev:Var nog inte alls en bekräftelse på att den postats jag fick ser jag nu när jag läser närmare. Någon klisterlapp har jag då inte sett röken av än.

Men som tur är, eftersom jag åker imorgon, ska bekräftelsen jag fick gälla som bevis fram till dess att klisterlappen kommit så jag får helt enkelt skriva ut och ta med den istället. Den har en avbildning av klisterlappen med regnummer och en QR-kod längst ner.

Bensinbil från 2004 med Euro 4 klassning blir näst bästa kategorin för förbränningsmotorer, Crit'Air 2.
Intressant... Jag åker till Spanien måndag, ska bli spännande att se när jag kommer hem på lördag om någon ligger i brevlådan eller ej.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1187591
Idag låg den minsann i brevlådan till slut ändå. Vilken timing!

Bara instruktioner på franska i kuvertet, ingen figur som visar att den ska sitta nere till höger och deras instruktionsfilm är också värdelös.. Tacka vet jag tyskarna på den punkten.. :)

För mörkt i garaget för att ta bilder med mobilen så det får bli imorrn.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1187596
SBergdahl skrev:Idag låg den minsann i brevlådan till slut ändå. Vilken timing!

Bara instruktioner på franska i kuvertet, ingen figur som visar att den ska sitta nere till höger och deras instruktionsfilm är också värdelös.. Tacka vet jag tyskarna på den punkten.. :)

För mörkt i garaget för att ta bilder med mobilen så det får bli imorrn.
Låter lovande :-)-)
av Calva14
#1188454
Behöver man bara denna om man ska köra i de berörda zonerna eller oavsett var i Frankrike man rullar?
Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]