...

Moderator: Moderatorer

#1117177
mikebike skrev:
Exyzäta skrev:Jag tror han syftar till att kameran skapar mer problem än den löser.
Och vilket problem skulle den ha skapat i detta (och andra) fall?
Med tanke på hur rabiat "snubbe nr2" i filmen visade sig vara så var han ju uppenbart irriterad av att kameran var påslagen då han knuffade undan den. Därmed inte sagt att jag håller med om du nu uppfattade det så. Jag tolkade bara hans (intruder) när han skrev som han gjorde.
#1117234
NilsO skrev:Jag vet inte hur kameran såg ut, men elektriker nr 2 går ju rakt ut ur bilen och sparkar. Svårt att veta om han hann uppfatta något om kamera innan dess.
Nej, kameran ser ut som ett cykellyse. Det var först när jag talade om att jag filmade som han började försöka slita loss den. Tanken med att berätta det var att han skulle lugna ned sig, men det funkade inget vidare.
En lustig detalj är att kameran slutade filma under "handgemänget" men startade igen av sig själv. Det är därför det är ett hack i filmen när bilden är svart.


Hade det inte varit för vittnet som klev in och lade sig i hade detta kunnat gå längre = riktigt handgemäng och det vill jag verkligen undvika eftersom det med största sannolikhet skulle innebära att mina licenser skulle bli (tillfälligt) indragna.

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]