...

Moderator: Moderatorer

#1239593
fjohan82 skrev:Uttalandet i den ursprungliga artikeln kom från Karin Svensson Smith (MP), för den som missade det.
Suprise? Not...
Jaha, miljöpartist igen förstås, suck. :evil:

Mike
#1239596
mikethebik skrev: Jaha, miljöpartist igen förstås, suck. :evil:
Ja de har en väldig förmåga att uttala sin egen åsikt, som att det är bestämt. Inte minst Daniel Helldén i Stockholm. När de sedan får "backa" så har de redan fått fram budskapet.
#1239607
Att just Mp:s företrädare hanterar ärenden som gäller bilismen opartiskt är en stor utopi, deras agenda är ett strikt korståg mot privat bilism med allehanda verkliga och obskyra underlag, framförallt då det senare.

Mike
#1239618
Vi kan ju "trösta" oss med att MP troligen åker ur riksdagen i höst, om man får tro på opinionsundersökningar. Med sådana företrädare får de nog en skjuts neråt ytterligare. Det är väl därför att deras "språkrör" befäst de två sista platserna i partiledarförtroendet under lång tid. :D
#1261111
Förstår inte alla inlägg på detta ämne. För mig är det självklart om jag lånar ut bilen så gäller det att trafikreglerna följes . Skulle jag få en bot efter det att jag lånat ut bilen så vet jag vem som ska betala ( låntagaren) Nu är det så att i min bekant krets skulle detta inte vara något problem. Slutsats .... lägg boten på bilen så behöver folk varken fälla ner solskydd eller något annat sätt att dölja sin kriminalitet .
#1261122
Att kalla någon som kör lite för fort "kriminell" är synnerligen magstarkt, en förseelse är vad det är, och att bötfälla ägaren till fordonet är storebrorsmentalitet i 1984-klassen (George Orwell).
Införs detta stolleri så åker väl främre plåten av på väldigt många bilar då den sitter dåligt fast pga fartvinden...

Mike
Startspärr Rattlås XC70

Halloj. Håller på att bli tokig.. Har[…]

Att det finns lite olja rester i slangar är n[…]

Lövets Tesla M3 LR AWD

Fortfarande nöjd såhär 1 1/2 &ari[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&[…]