...

Moderator: Moderatorer

#1149080
Hahaha.. Riktig trollkommentar.. Som att det är det jag försöker göra.

Är det nån speciell situation du reagerar på så berätta gärna. En av anledningarna till att jag lägger upp det här är för att jag tycker det är intressant att diskutera kring situationerna och höra hur andra reagerar på de saker jag reagerat på.
#1149104
Att få sina 15 sekunders berömmelse borde väl vara positivt!
Jag kollar ett gäng andra dashcam-kanaler i Sverige och letar frenetiskt efter om jag skulle kunna vara med.. Måste börja köra lite svinigt lite oftare...
#1150253
En till video för den som orkar... ;)

Lite SMSande, Stockholms trafik när den fungerar som säms och de eviga nötterna med felaktig belysning.

[youtube]2gbhQyFQaz8&lc[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=2gbhQyFQaz8&lc
#1150371
Rödljuskörningnarna på slutet var ju inte ens nära orange... :twisted:

När det gäller dimljustomtar så är det ändå rätt skönt att ibland få det bekräftat att de är medvetna tomtar, vilket dina två tydligt visade att de var.
Väldigt ofta ser man bilar som körs av en kvinna och då vill jag med stor säkerhet säga att hon inte slagit på dem och förstår inte heller varför den lampan i instrumenteringen lyser... Det är hennes coola snubbe som slagit på dem.
Släckta bilar i mörkret... Blir ännu tydligare nu när det inte alltid är mörkt när folk skall hem, när de börjar köra, men blir det på vägen. :cry:
#1150372
Helmer, ja ibland känns det som om man inte har några medtrafikanter utan bara mottrafikanter.

Jwiss, kände att eftersom man såg hans ansikte var det schysst att göra så.. Kanske var onödigt/överdrivet...?
#1150600
joel80 skrev:Helmer, ja ibland känns det som om man inte har några medtrafikanter utan bara mottrafikanter.

Jwiss, kände att eftersom man såg hans ansikte var det schysst att göra så.. Kanske var onödigt/överdrivet...?
Tycker inte att det var överdrivet att blurra skylten :)

Skickat från min OnePlus 3
#1152935
Märkligt hur många lastbilar som åker omkring med "märklig" belysning. Är det så liten risk att bli stoppad för olaglig belysning numera att man helt kan skita i det även som yrkeschaffis?

[youtube]l2zOr2O8N5g&lc[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=l2zOr2O8N5g&lc

Även lite oklart hur kunskaperna kring att ett rött X över en fil har samma betydelse som ett rödljus helt försvunnit (eller aldrig funnits?)
  • 1
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 338
  • 356
Bruten fjäder framvagn

arbetade. ( finns där inga möjlighet a[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Enklast är väl att ta en tumstock o m&au[…]

@lennarte , Nu har jag monterat nya givaren och[…]

Bakaxel Duett (Äkta EPA) utväxling

Nu får man leta i det bakre arkivet är […]