...

Moderator: Moderatorer

#1103360
Det är något speciellt med svarta BMW och Audi...
Jag lyckades inte tankeläsa rätt igår Bredden, Audi kom från bredden norrut, jag låg i mitten om kom ikapp en långtradare, men Audin hade nog siktar på den luckan som aldrig fanns mellan mig och långtradaren insåg jag sedan, stackarn fick gå in bakom mig och köra förbi i vänsterfilen, knackandes på sitt huvud... Jepp, Audiförare är nog lite smartare :oops:
#1103986
Lastbilen: Du har ett svårt yrke ibland :wink: Läser du kommentarerna på Youtube och isf är de positiva eller negativa?
#1103991
Micce1980 skrev:Lastbilen: Du har ett svårt yrke ibland :wink: Läser du kommentarerna på Youtube och isf är de positiva eller negativa?
Det är andra som gör det svårt ibland... :lol:

Det brukar vara positivt!
Sen är alltid frågan hur andra upplever situationer som man lägger upp. Själv var man med, kommer ihåg allt på ett annat sätt. När man redigerar så ser man ju klippen om och om igen. Så det är lätt att bli blind för att det ibland kanske inte upplevs lika självklart som för mig.

De brukar jag fundera på, om andra som "kastat" in i filmen, om de förstår allt jag försöker "säga" med klippen".
#1104016
Mwi skrev:Inte för att jag inte är imponerad av din vändning men timmerbilschaufförerna är i en egen klass :D

Jag körde ett liknande ekipage innan. Dom går att vrida runt som...f*n! :-)-) :twisted:
Det ser ganska roligt ut när vissa axlar på släpet börjar backa för att man vänder och vrider så tajt. Speciellt när allt är tomt.

Som sagt, här är problemet skåpen och trucken som hänger i mellan.
Hade även problem med att trucken tog i dragstången på helt vanliga vägar, som man kan se här.

Men blir det för tajt går trucken in i släpet.

[youtube]2SjenKULhko[/youtube]
  • 1
  • 309
  • 310
  • 311
  • 312
  • 313
  • 356
Lövets Tesla M3 LR AWD

Fortfarande nöjd såhär 1 1/2 &ari[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&[…]

Hej har fått upp motorsystem service erfordr[…]

Den eviga däcksfrågan

Om du tar bort spacers blir det ju ännu v&aum[…]