Moderator: Moderatorer

#1150251
Har fått ena bromsskivan utbytt för andra gången på 12 månader. Fick en V40 (igen) som lånebil och har nu kommit på att jag gillar biltypen. Lite lättare, smidigare än min XC70. Men jag råkade glömma att markfrigången inte var den samma... :shock: När jag sen hämtade min bil igen kom jag på att jag gillar den också!
#1150283
Jonkas skrev:Tvättat och våtvaxat! Nybliven V50-ägare och det är även min första Volvo... (är egentligen Alfa-fantast, va snälla mot mig ändå!) var skeptisk först men jag gillar den! Snyggt specad och skön som fan att köra.
Pics or its a Prius!
#1150319
2ägaren skrev:Installerade äntligen min Aux adapter, men hoppade hela faderullan med att dra fram sladd till telefonen. Anslöt istället direkt i adaptern en sån här http://www.kjell.com/se/sortiment/dator ... -mm-p94775

Bluetooth adapter som de rear till nästan halva priset. Så slipper jag sladd och får felfritt ljud ändå :)

Monterade förresten in mina nya ledlampor i innerbelysningen fram, 48st per lampa. Lös ordentligt som jag vill ha det. Kommer förmodligen kännas som dag i bilen när man tänder på natten :) Ska se om jag får plats i baksätets lampan med likadan med modifikation, Och bagagelampan ska ju såklart tändas tillsammans med de andra, förstår inte varför det inte är orginal? Öppnar man bagaget så ska ju bara den lysa, men tycker bagagelampan ska lysa när man tänder de andra faktiskt. Kanske går att ändra i mjukvaran?

Edit: Visade sig såklart att mobilen inte ansluter direkt igen när den får kontakt med BT adaptern. Så fick installera en app som heter automate,
så hör av er om ni gör samma, så hjälper jag gärna till. Nu funkar det felfritt.


Vart köpte du dina LED?
Vart hittade du den APPEN?
#1150327
IMG_1945.JPG
IMG_1945.JPG (230.52 KiB) Visad 6140 gånger
grillchips skrev:
Jonkas skrev:Tvättat och våtvaxat! Nybliven V50-ägare och det är även min första Volvo... (är egentligen Alfa-fantast, va snälla mot mig ändå!) var skeptisk först men jag gillar den! Snyggt specad och skön som fan att köra.
Pics or its a Prius!
Har bara en printscreen från min snapchat just nu haha.. vet inte vad just den färgen heter men den är snygg!
#1150330
Jonkas: Bättre än inget! ;) Välkommen till forumet!
Orinoco Blue tippar jag på, inte supervanlig vad jag sett, C30 verkar den varit poppis på.



OnT:
Upptäckte igår efter tvätten i förrgår att kondensen i vänster framlykta är tillbaka. Snark. Har sparat ett gäng silica gel-påsar den senaste tiden så jag får väl prova det.
#1150351
Jonkas skrev:Precis, jag har inte sett många i denna färgen! I kombination med ljusbeige inredning blir det en jävligt classy stil på bilen.
Jag får väl hålla med grillchips, välkommen. V 50 är en väldigt trevlig bil. Jag har nog en ännu ovanligare färg och inredning.
#1150686
Idag blev det mattvätt, klädseltvätt och en grundlig utvändig tvätt. Körde även med "underreds-tvätt-vagnen" som finns att låna i den lokala GDS-hallen. Bara att koppla på högtrycken och rulla under bilen :-)-)
Efter att jag kört med den skulle helt plötsligt alla andra också använda den... :roll:
  • 1
  • 696
  • 697
  • 698
  • 699
  • 700
  • 1845

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]