Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

#33785
talar givetvis om dom 8 anställda på bilprovningen.tyvärr inte första gången heller och säkert inte sista.Kommer ihåg rabaldret för ett antal år sen när det vissade sig att en bilskojares i Arninge(norr om stockholm) hade en bror som jobbade på den f.d besiktingsstationen i samma industriområde.Undrade alltid hur många av hanns riktiga "likbilar"alltid hade gått igenom med ett streck i protokollet när man till och med såg dom uppenbara felen från minst 3 meters håll.


Från igår:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 05,00.html

Flyttat till rätt forum
Loner
av 850gle
#33861
Att folk ska ha så svårt att fatta att bilkörning och sprit,öl inte hör ihop :evil:
Dom får skylla sig själva om dom är så dumma.
Användarvisningsbild
av nattjobbarn
#34256
850gle skrev:Att folk ska ha så svårt att fatta att bilkörning och sprit,öl inte hör ihop :evil:
Dom får skylla sig själva om dom är så dumma.

så kan man ju ochså se på saken :lol:
Användarvisningsbild
av DJ
#34887
Jag har själv fått tipset att man ska ställa ett flak öl i kofferten innan man besiktigar, för att få det lite lättare. Personen som tipsade mig sa att han brukade göra så nar han reg. besiktigade sina importbilar.

Det handlade om just den här stationen, faktiskt.

Jag trodde det bara var en skröna och tomt prat, men det var det kanske inte alltså. :roll:
Användarvisningsbild
av nattjobbarn
#35019
DJ skrev:Jag har själv fått tipset att man ska ställa ett flak öl i kofferten innan man besiktigar, för att få det lite lättare. Personen som tipsade mig sa att han brukade göra så nar han reg. besiktigade sina importbilar.

Det handlade om just den här stationen, faktiskt.

Jag trodde det bara var en skröna och tomt prat, men det var det kanske inte alltså. :roll:
finns även rykten om att man ska tejpa fast ett par hundringar under bilen så går det lättare.vem vet? 8)
Köpa s40/s60?

S40 är en konserv. S60 är en bil &[…]

P0015 - ingen motorlampa

Har fått P0015, inget slammer eller missljud[…]

Mjukvara 3.0.3

Jag har den på min V60, inga problem alls. L[…]

Hej! Har just bytt upp mig till en XC60 T6 Rech[…]