Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av webmaster
#394991
Vår samarbetspartner Skruvat.se drar idag igång exklusiva pilottester för medlemmar på jagrullar.se av en ny tjänst som med Skruvat.se-kort innebär 5% rabatt på pumppriset för både bensin och diesel - rabatten sätts in på ett konto och kan användas som betalning av reservdelar och tillbehör hos Skruvat.se! Kortet fungerar i dagsläget hos Statoil, OKQ8, Shell, Preem och Jet - och fler kedjor är på gång...!

Som medlem på jagrullar.se erhålls ytterliggare 5%, dvs totalt 10% rabatt!

”...vi har länge funderat på denna typ av tjänst, så det känns riktigt kul att vi nu äntligen drar igång och får alla på jagrullar.se som pilottestare...” säger Peter på Skruvat.se

Vi söker nu medlemmar som är intresserade av att testa detta - anmäl ditt intresse via mail till [email protected]

Mvh
Magnus
Webmaster jagrullar.se

Bild

http://www.skruvat.se - Bra bildelar till skruvade priser med snabba leveranser!
Användarvisningsbild
av camaro69
#395396
Hur många anmälde sig? :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av crumpets
#395420
:lol: Jag gick på det! 10% lät ju onekligen bisarrt högt men vill man vara först till kvarn gäller det ju att handla snabbare än tänka :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
#395491
Funderade ett tag men anmälde mig inte :) Kände att något var lurt då 4 stora bensinbolag hade ingått i denna rabattering.
Användarvisningsbild
av webmaster
#396536
Vi fick in 7 intresseanmälningar... :)

Håller med om att det inte var en helt osannolik tjänst, även om 10% känns som en hög rabatt på drivmedel. Det som kanske borde gjort att man börjat fundera är att kortet påstås fungera hos i princip alla av de stora bolagen...har svårt att tro att man skulle få med alla de stora bjässarna på det upplägget - isåfall skulle det mer handla om slumpen var man just för tillfället befinner sig vilket bolag man väljer att tanka hos...

Drömsits för oss kunder, men tveksamt om respektive företagsledning skulle vara lika positiva till kortet...?!
Användarvisningsbild
av crumpets
#396585
Var det jag som missförstod hur rabatten skulle funka?

Jag trodde bara skruvatkortet var ett betalkort där 10% av soppapengarna gick till ett tillgodokonto att köpa bildelar för, och att det inte ble någon direkt rabatt på just drivmedlet i sig?
Finns ju en del kort som t.ex. Sj prio mastercard där du får 20% av -allt- du handlar som priopoäng i sj som du kan köpa resor m.fl. för. Tyckte det verkade rätt likt :)

Men jo, nog kändes det lite osannolikt med tanke på hur mycket 10% ändå är av ett helt års soppapengar :shock:

Men som sagt, vill man vara först till kvarn får man handla snabbare än tänka :lol:
Startbatteri

sitter agm orginal om man har start stopp men du k[…]

Brainys V60

Vet inte om bilen hörde att jag tänkte b[…]

Ehhhh... Du skriver så här "me[…]

Jag har kollat runt på youtube och ser d&aum[…]