Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
#242300
En GPS navigator hittar inte gator i min egen stad bott här i 25 år, bensinpengar och ja om jag fick det så skulle jag vilja ha en ny TV 32" LCD :D
av matzen10
#599373
Blev det vanliga skrotet till ungar o släktingar.

Nästa år ska jag inte fira jul för egen del.. Då ska jag se till att andra får en riktig jul genom att jobba ideelt på något härbärge, frälsis kanske.

/M10
av Larzan
#599406
- En eller två stora kuddar. Lagom fast, typ 60x80cm
- En metallskal till iPhonen, gärna med Volvo's järnmärke på. (inte sett något) och graverat "Larzan" på. (Kommer det en i jagrullar-shopen slår jag till direkt)
- Sänkta boräntor.
Användarvisningsbild
av Brainy
#599813
matzen10 skrev:Blev det vanliga skrotet till ungar o släktingar.

Nästa år ska jag inte fira jul för egen del.. Då ska jag se till att andra får en riktig jul genom att jobba ideelt på något härbärge, frälsis kanske.

/M10
En kompis ska jobba åt svenska kyrkan i din stad nu på julafton för att alla behövande ska kunna få ett varmt mål mat och komma in från kylan... Hör av dig om jag ska förmedla en kontakt.
av kamilenski
#599817
Julklapp?
Från Tomten? Trim till bilen. Inget Polestar. TomteStar på 500hk!
:)
av *pettson*
#599919
Julklappar.. hmm
Stor verkstad.. *check* finns
Värme i verkstan.. *check* finns
Tvåpelarlyft.. *check* finns
Ny kompressor..*check* finns
Verktyg i stort sett allt jag önskar finns.. går iof alltid att hitta nya kombinationer som gör jobbet enklare.
Diagnostik för bilar.. Hmm har en del, men de är alltid jobbigt när man byter mellan märken, lär inte få det jag önskar i det läget då tomten lär få panta in släden och renarna samt jobba extra för att ge mej den, men funderar på att prova en ny variant som kanske fungerar bra för småpengar i sammanhanget. En handhållen med färgskärm och bra menyer i. Ska vara bra täckning på den med från 2001 till 2011, ska även klara att köra realtid i.
Önskar att axlarna blir helt friska på rekordtid. Dom är på väg i rätt riktning nu efter ny behandling så. Jag håller tummarna. Blir galen som det är..

Sen gör det inget om det dyker upp saker jag kan lagra upp nu inför skogsprojektet så att det fungerar i början av nästa år förutsatt att axlarna funkar.
Önskar väl en audimotor med automatlåda med allt som krävs för att få den att gå (styrboxar och elpiskor). Eller enklast en billig audi automat billigt så jag kan fixa så det plockas ur lugnt och fint.
Några traktordäck. Några bakaxlar till 240, 7 eller 940. Några mer meter rör. Några huvudbromscylindrar och en rulle bromsrör.
Samt en bunt småsaker till det :wink:
Användarvisningsbild
av Funk
#600059
Fred på jorden... eller åtminstone en Cohiba och en god maltwisky. 8)

/Thomas
Användarvisningsbild
av ÄRRet
#600079
Funk skrev:Fred på jorden... eller åtminstone en Cohiba och en god maltwisky. 8)

/Thomas
Gilla! :D

Ok, tack så mycket, det ska vi se om vi hitt[…]

Jag köpte samma som till kupen med kantsö[…]

Köpråd

Finns flertalet V60CC lagerbilar som ryms inom din[…]

Nytt avgasrör B234F

Avgasröret sitter på plats, allt passad[…]