Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av kamilenski
#599817
Julklapp?
Från Tomten? Trim till bilen. Inget Polestar. TomteStar på 500hk!
:)
av *pettson*
#599919
Julklappar.. hmm
Stor verkstad.. *check* finns
Värme i verkstan.. *check* finns
Tvåpelarlyft.. *check* finns
Ny kompressor..*check* finns
Verktyg i stort sett allt jag önskar finns.. går iof alltid att hitta nya kombinationer som gör jobbet enklare.
Diagnostik för bilar.. Hmm har en del, men de är alltid jobbigt när man byter mellan märken, lär inte få det jag önskar i det läget då tomten lär få panta in släden och renarna samt jobba extra för att ge mej den, men funderar på att prova en ny variant som kanske fungerar bra för småpengar i sammanhanget. En handhållen med färgskärm och bra menyer i. Ska vara bra täckning på den med från 2001 till 2011, ska även klara att köra realtid i.
Önskar att axlarna blir helt friska på rekordtid. Dom är på väg i rätt riktning nu efter ny behandling så. Jag håller tummarna. Blir galen som det är..

Sen gör det inget om det dyker upp saker jag kan lagra upp nu inför skogsprojektet så att det fungerar i början av nästa år förutsatt att axlarna funkar.
Önskar väl en audimotor med automatlåda med allt som krävs för att få den att gå (styrboxar och elpiskor). Eller enklast en billig audi automat billigt så jag kan fixa så det plockas ur lugnt och fint.
Några traktordäck. Några bakaxlar till 240, 7 eller 940. Några mer meter rör. Några huvudbromscylindrar och en rulle bromsrör.
Samt en bunt småsaker till det :wink:
Användarvisningsbild
av Funk
#600059
Fred på jorden... eller åtminstone en Cohiba och en god maltwisky. 8)

/Thomas
Användarvisningsbild
av ÄRRet
#600079
Funk skrev:Fred på jorden... eller åtminstone en Cohiba och en god maltwisky. 8)

/Thomas
Gilla! :D
av kottskrapa
#600159
Finns väl massor att önska sig om man väl tänker efter men just nu känns snö och en trevlig jul med mycket mat som det viktigaste.. en höjning till jeepen skulle inte vara fel heller.. o några nya extraljus :P mina börjar ta slut :(

o ny tatuerad é jag så får väl hoppas att den läker lika bra som det brukar :D
Användarvisningsbild
av Fluffen
#600208
Cohiba, om castro själv får välja... :lol:

Först tyckte jag det var som att röka en bunt med torkat gräs men efter att ha bekantat mig med den en stund så var den faktiskt inte så dum.
Fast det finns ju helt klart mer prisvärda pinnar men en Cohiba är alltid en Cohiba, det går inte att komma ifrån, förutsatt då att det inte är en kopia. :mrgreen:

Det blir kanske inte så lätt när d[…]

Justering Halvljus

Vilken av de inringade skruvarna höjer man ha[…]

Missljud i bilen

Har en V70 D3-16 som jag bytte till Sommardäc[…]

Tänker att det kanske går att koppla in[…]