Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av PTV
#1014315
vetten skrev:Låtsaspoliser :evil:

http://teknikensvarld.se/latsaspoliser- ... ga-201020/
Som motorcyklist kan jag hälsa att det mycket riktigt har hänt att bilister som t ex inte gillar att bli omkörda har försökt tränga dessa mc på vägarna.Helt sjukt kan ju tyckas och man undrar ju lite smått hur det ser ut uppe i hjärnkontoret på dessa individer.Är mer tveksam till att personen i filmen försöker agera polis när det mer verkar vara frågan om ren djävelskap.Han säger ju uppenbart också efter olyckan att han tydligen inte bryr sig det minsta om hur det gick för de drabbade.Vilket verkar lite konstigt när han tydligen gått in till kanten och stannat efter olyckan.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1021925
Här är en väldigt trevlig film som en väldigt duktig "drönarfotograf" gjort.
Man får en helt annan känsla av stan när man ser den från ovan.

[youtube]Lbc7aTbtLZ0[/youtube]

Användarvisningsbild
av Allinug
#1022000
Man vill inte råka tappa en sådan drönare för femsiffrigt belopp, Dji Phantom 3, i sjön bara...
Samma fotograf brukar filma Power Big Meet från ovan också. Det känns också som ett läge där man inte vill råka landa på fel ställe, eller köra för nära någons bil...
Användarvisningsbild
av grillchips
#1022008
Ja man ska nog förslagsvis börja med något mindre och billigare, lära sig att hantera den till fullo, innan man ger sig på de "riktiga" grejorna. Blir alltid toknervös när jag ser en drönare på nära håll, rotorbladen blir ju som rakblad (bara att googla bilder för den som är nyfiken.)
Användarvisningsbild
av joel80
#1022026
Volvos väg mot självkörande bilar:

[youtube]Vjo7dXXg_YA[/youtube]


(Jag har förresten en Phantom Vision 3 Professional.. Ska göra nån bra "Volvo-video" vid tillfälle.. ;) )
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1022102
Värst vad folk blir sura då :lol:

[youtube]S7Y6JyGCQhI[/youtube]
av Hertsh
#1022124
Micce1980 skrev:Värst vad folk blir sura då :lol:
Riktigt roligt! Så trött på de som inte kan parkera rätt. Bild

Hoppas inre färgen förstörde laxken/vaxet på bilarna.
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 160

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]

XC90 eller V90CC

Finns inte en enda nyare bensin V90 CC om jag ko[…]

Solenoiden byter man bara. Den går inte att […]

Hej! Vet att på Volvo V50 kunde man sät[…]