Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
#1205477
Trodde nästan att det var snö på gräsmattan imorse. Men det var bara frost. Börjar bli dags för vinterjackan snart.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1205493
Frost här med. -0,5°C inatt. Trodde att ja bytte till vinterdäck sent förra året och att jag kommer byta tidigt i år. Ser att jag bytte sista oktober förre året vilket var tidigt.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1205548
Ja nu börjar uppdateringarna, som har med snö att göra. ?:-/ Vill inte, vill inte, men det blir nog byte till vinterdäck snart. Som senast blir det i mitten av november, eftersom jag ska göra min årliga resa upp på Billingen då.
Användarvisningsbild
av joel80
#1205596
Bokade in 2:a nov på jobb-bilen häromdagen.. Får hoppas jag slipper frosthalka nån dag då jag måste iväg tidigt innan dess..
Får se när jag byter på privata.. Ser ut att bli ner till -5 här i Gävle inatt! Fy så kallt! :/
Användarvisningsbild
av grillchips
#1205598
Sluta nu hörrni. :cry:
Användarvisningsbild
av Perra83
#1205602
grillchips skrev:Sluta nu hörrni. :cry:
Dags att ta in sopkvasten och ställa fram snöskyffeln. :lol:
Jag har kört dieselvärmaren flera gånger. Hör dubbknatter dagligen.
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1205625
Själv känns det som man är sen den där obligatoriska snöslask-kvällen har och verkar utebli ytterligare några dagar. Hade nästan sett fram emot att få hänga på vinterhjulen, mina sommar är typ 3-4mm kvar på och tämligen obehagliga i regn.
Användarvisningsbild
av joel80
#1205630
Du behöver ju inte vänta till snöslasket redan kommit om du inte vill. ;)
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1205637
Haha nej, brukar som sagt ha bytt i början av oktober, men det får nog bli i helgen, eller möjligen nästa om vädret tillåter ska försöka byta på tjejens v70 under helgen iallafall, det är nya så det kan vara skönt att fila av lite innan det blir halt.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1205640
Äh. Det är ju åtminstone en månad kvar innan det behövs några vinterdäck på varken bilen eller cykeln.

I och för sig är det inte så miserabelt att köra på dubbfria däck så behöver ju inte dra ut på det så länge som möjligt längre :roll:
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 188

Ja, generellt sett kan det vara lättare at pr[…]

har du läst av elen till pedalen och inte upp[…]

Hade liknande på min för massa år[…]

Liten uppdatering, stressade lite i lördags […]