Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
#1233687
Då har det snöat lite och bilar åker av vägen på löpande band.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1233715
llesrof skrev:Då har det snöat lite och bilar åker av vägen på löpande band.
Här i Blöteborg har det kommit stora sjok blötsnö flera dagar i rad nu. Både i fredags och idag var det imponerande lugnt i trafiken. I fredags var jag iofs på jobbet före sex - då brukar det vara lugnt..
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1235359
Det snöar rejält i södra Skåne.
Körde från Malmö till Ystad och vita bilar utan bakljus är ingen bra kombo när det blåser snörök.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1235403
Rätt intressant att sitta i Göteborg och läsa om snökaos med 40 cm nysnö så nära som 5 mil bort och inte se en flinga på hela dagen..
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1235405
Samma här nere jag blev ganska chockad när jag kom 2 mil från Malmö så var det snökaos.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1235424
Magnus-B skrev:Samma här nere jag blev ganska chockad när jag kom 2 mil från Malmö så var det snökaos.
Oh tusan, är det så nära Malmö C. Här är inte en flinga vid havet men så är det ju ibland, regn eller snö på jobbet men solsken hemma ;)

Blir till att gå upp liite tidigare imorgon så man har lite extra tid på sig och kan ta det lugnt på vägen :-)-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1235429
SBergdahl skrev:Rätt intressant att sitta i Göteborg och läsa om snökaos med 40 cm nysnö så nära som 5 mil bort och inte se en flinga på hela dagen..
Inte för inte man säger Blöteborg, staden där allt faller som regn... :wink:
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1235439
fjohan82 skrev:
SBergdahl skrev:Rätt intressant att sitta i Göteborg och läsa om snökaos med 40 cm nysnö så nära som 5 mil bort och inte se en flinga på hela dagen..
Inte för inte man säger Blöteborg, staden där allt faller som regn... :wink:
Nästan allt åtminstone. Men kallt är det här med. -12 för stunden. Stabilt minus sen mitten av förra veckan. Bara ingen nederbörd.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1235467
Magnus-B skrev:Det snöar rejält i södra Skåne.
Körde från Malmö till Ystad och vita bilar utan bakljus är ingen bra kombo när det blåser snörök.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag körde snöslunga idag. Köpt för tre år sedan. Använd 2 ggr. Bra snöförsäkring. Den är elektrisk, med sladd. (Säg inget till joel80):D
Användarvisningsbild
av joel80
#1235484
Bah! Min snöslunga gav upp för ett par veckor sen när första ordentliga laddningen kom här uppe.. Suck...

Men en med sladd vill jag inte ha.. Det funkar inte så bra om man har stort att skotta.. :D
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 188
Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]

Köpråd

Jag kör V60 D4, på 70/80 väg 0.42l[…]