Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1238674
Här har det regnat bort i två dagar nu men ikväll fryser det igen.. Tur det tinat så bra som det gjort.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1239415
Nu tycker jag att våren kan komma... Men det snöar lappvantar om vartannat.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1239434
Hade regnat bort längst ner i skåne med men när man tittade ut i morse var det vitt igen och blåser snörök.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1239457
Men våren är på gång. Hade över 13°C på altanen i veckan. Nån vecka till så går det att sitta där ute i t-shirt och dricka kaffe.
Inatt var det -13°C när jag åkte hem från jobbet och vägarna är torra och fina men snö upp till knäna på gräsmattan.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1239459
Nätterna är fortfarande kalla här i nollåtta men på dagarna börjar det bli riktigt behagligt. Skönt är det, ställer mig i vill ha vår-kören.
Intressant ändå vad de senaste dagarnas klarblåa himmel med tillhörande sol gör för humöret. 8)
av llesrof
#1241302
Nu har det... vomerat ned snö sedan förmiddagen. Den snö som hinnit smälta bort de senaste solskensdagarna har åter igen fyllts på. Jag är jävligt trött på snö nu.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1241307
Kom snö här också idag, det var länge sen sist... :roll:
Användarvisningsbild
av joel80
#1241347
-11 när jag gick upp.. Nu är det "bara" -9.8...
det känns som att det är minst några veckor kvar till man med gott samvete kan sätta på sommardäcken.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1241357
Ingen ny snö här i Bromma vad jag kan se, men -7 ute för drygt en timme sen. Fick upp en såndär "på denna dagen för x år sedan" på Facebook, idag för 2 år sen var det 13.7 grader ute.... :(
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1241365
Damp ner ett gäng centimeter i Göteborg inatt. Trafikkaoset pågår fortfarande en timme efter att det brukar ebba ut. Såg många som körde som om de hade sommardäck och lastbilar som körde med full hjulspinn uppför svaga uppförslut.. Själv försökte jag tända antispinn-lampan när jag körde om en sån lastbil men lyckades inte ned normal gas så det var ju inte direkt halt.
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 188

Som i rubriken, någon som fått P3.0.3 […]

Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]