Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Exyzäta
#1152581
Samsung, IPhone, Ipad, eller what ever med Tapatalk. Vad är vitsen med att ha en oneliner med dylik värdelös information?
Jag är totalt ointresserad av vilken telefon eller annat du använder för att skriva på forumet. Men du kanske inte vet hur man stänger av skiten?

Lite extra grinig idag efter att ha halkat vid biltvätten igår och slagit mig gulochblå. :evil:
Användarvisningsbild
av SRT
#1152596
Och annars så känns det bra bortsett från blåmärkena. :D
av Lövet
#1152621
Det är påslaget som default på vissa telefoner och programvaror (tapatalk). Det är bara att ta bort den inställningen.
Användarvisningsbild
av Derank
#1152658
Ja, en del har ju en hel radda med info.......

skickat från min SMIF004 galaxy a5
av Lövet
#1152659
...och en av dem kanske kan tänka sig att stänga av den?
av V60D5AWDPolestar
#1152753
Reklam för företaget vars produkt man använder....
av llesrof
#1152830
Lövet skrev:Det är påslaget som default på vissa telefoner och programvaror (tapatalk). Det är bara att ta bort den inställningen.
De som inte har koll på det är säkert samma människor som inte heller har koll på att deras bakljus är släckta när de kör i mörker. :mrgreen:
av Exyzäta
#1152867
llesrof skrev:
Lövet skrev:Det är påslaget som default på vissa telefoner och programvaror (tapatalk). Det är bara att ta bort den inställningen.
De som inte har koll på det är säkert samma människor som inte heller har koll på att deras bakljus är släckta när de kör i mörker. :mrgreen:
Men alla här kör väl inte Kia?
Användarvisningsbild
av Funk
#1152868
Jag har funktionen påslagen i mailen på min mobil, för att vänner och kunder skall förstå att svaren ibland är lite mer kortfattade och kanske inte alltid är helt fria från felskrivningar.
Den är dock fri från reklam och innehåller även en liten signatur så jag slipper signera alla mail.

/Thomas
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]