Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

#1142186
Visst är det irriterande? Hade samma sak på iPaden när jag skickade mail. Folk undrade varför jag nödvändigtvis var tvungen att skriva att jag skickade från min iPad. Pinsamt.

Det finns en annan sak som stör mig mer och det är när folk envisas med att använda så kallade "emojs" eller vad fan det heter. Dels är det lite barnsligt och tramsig när ett par tre vanliga smileys räcker mer än väl men framför allt så är det många webbläsare som inte kan läsa dem utan istället skriver i klartext vad den där emojen gör, typ "[FUCKING A DUCK WITH A SMILING FACE ON A BLUE BIKE WITH STRAWBERRYS]". Ahhhhhhhhhh! Låt mig slippa!
#1179276
Ja, det var på tiden. Det borde vara standard på alla forum att information om vad och hur man skickat något, uteblev.

Skickat från min iPad via Safari, för fan! Genom en Asus-router också.
#1179286
llesrof skrev:Ja, det var på tiden. Det borde vara standard på alla forum att information om vad och hur man skickat något, uteblev.

Skickat från min iPad via Safari, för fan! Genom en Asus-router också.
Hörru, du missade vilken Internetleverantör du har och till och med vilken hastighet du har på ditt nät!
ha de gott.
:-)
#1179495
wissel skrev:
llesrof skrev:Ja, det var på tiden. Det borde vara standard på alla forum att information om vad och hur man skickat något, uteblev.

Skickat från min iPad via Safari, för fan! Genom en Asus-router också.
Hörru, du missade vilken Internetleverantör du har och till och med vilken hastighet du har på ditt nät!
ha de gott.
:-)
He he he.

Skickat från min iPad via Safari, för fan. Genom en Asus-rotuer kopplad till 100 Mbit fiber med Bahnhof som ISP och utan Tapatalk.

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]