Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Gelis
#1132363
Som jag skrivit tidigare i den låsta tråden, hon tyckte säkert det var skitkul att hetsa upp grabbarna och gubbarna på forumet. Skulle nog jag också gjort om jag var en tjej i övre tonåren, tyckt det var kul alltså.
Jag tror också att det fanns lite allvar bakom, men när hon märkte att det blev mothugg så blev det bara skitkul.

Man ser ju tendenserna från henne på andra forum. Kul att hetsa lite. Dock ej på ett otrevligt sätt som tex hattroll gör.
av Lillarapunzel
#1137016
Är definitionen av internet-kändis när andra börjar skriva trådar om än, hahaha? (R) :lol:

Är ju inte så aktiv här längre, men kan väl vara snäll och slänga in en liten update om vad som hänt i mitt liv och med Blå sedan senast:

- Den 23/12-16 köpte jag den häst som jag "haft som min egna" sedan i april 2015.
- Jag har också sedan dess haft fullt upp med att hitta stallplats, pga. att vårat nuvarande stall tyvärr måste stänga väldigt snart.
- Blå har därför hamnat lite i skymundan just nu i december. Men i övrigt mår den bra. Kilometermätaren stannade på 22 799 mil tidigare i höstas. Handbromsen tar väl högt upp. När vi skulle köra hem mitt (häst)släp för service häromdagen råkade vi bränna frambromsarna rätt ordentligt, samt bränna av några slangar i motorn. Tror det var några vatten och vakuumslangar. Så den går lite konstigt just nu. Men annars har den faktiskt funkat riktigt bra! Den är ju lite som den är, men absolut ingenting som stör funktionen.
- Planerat underhåll av Blå under våren: Pappa ska skicka iväg kilometermätaren på renovering och framskruvning. Eventuellt också byta vatten och vakuumslangar, om det inte går att bara tejpa ihop de igen. Sen ska den besiktigas tillsammans med mitt släp i juni. Men det ska inte vara några som helsta konstigheter.
Användarvisningsbild
av Derank
#1137067
Ja vad säger man.......
av Lillarapunzel
#1180729
Apropå de som trodde att Blå öht inte existerade:
Varsågod. :lol:
I bakgrunden skymtar även Råttan, mitt hästsläp, som vi hade tänkt om-besikta idag, men besiktningen hade visst stängt... (S)

Bild

Bild

Och nej, den är inte oxiderad på bakluckan - den är skitig!

För att vara 21 år gammal och ha gått ca. 24 000 mil tycker jag faktiskt att den är rätt fräsch...
Hylsan i vinkel vx

Ok,då tackar jag för svaren.

ljud vid generering

hör ett klickande/klonkade när man sl&au[…]

Nytt avgasrör B234F

Nu står 745-an på bockar igen. Dags f&[…]

nej, det är mer frågan... när du […]