Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#1131947
Lillarapunzel har ju "försvunnit" sedan tråden över hennes, eller rättare sagt hennes pappas, 850 stängdes. Jag har via några kanaler jag har, gjort lite research och kollat. Hon finns i verkligheten och hon har inte bluffat vare sig om var hon bor, hur gammal hon är eller hennes hästintresse. Så något "riktigt" datatroll var hon inte även om hon "trollade" lite då och då tycker jag. Jag tycker vi välkomnar "Lillarapunzel" tillbaka till "Jagrullar", hon var skön i sin aningslöshet. :wink:
Användarvisningsbild
av SvenB
#1131955
Exyzäta skrev:Å nu ska vi alla sjunga, "we shall overcome".
Nu måste jag skriva att jag inte riktigt fattar vad du menar. Jag tycker inte att det skulle vara något fel att erkänna att man misstagit sig Men vi sjunger. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1132015
Ja det var ju inte speciellt svårt att hitta allehanda info, adress och sociala medier-konton på tösen så visst fanns hon. Sen vette tusan vad hon gjorde här överhuvudtaget eftersom alla här "hade fel" och hon "hade rätt", eller ja, hennes pappa. :D
av Schmoyoho
#1132028
Eller så anser vi det vara ett avslutat kapitel eftersom hennes forumintresse verkar ha dött. Hon var aktiv när hon ställde frågor om 940:n och inför 850-köpet, sen var det mest svammel i garage-tråden. Personligen hade jag heller sett att EjS eller *pettson* återvänder.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1132125
Schmoyoho skrev:Eller så anser vi det vara ett avslutat kapitel eftersom hennes forumintresse verkar ha dött. Hon var aktiv när hon ställde frågor om 940:n och inför 850-köpet, sen var det mest svammel i garage-tråden. Personligen hade jag heller sett att EjS eller *pettson* återvänder.
Visst vore det kul om de återvänder. Även Carman vore roligt om han återvänder. EjS var nog här för han körde Volvo, men de två övriga var ju allmänintresserade :D
av llesrof
#1132249
Asså seriöst... det är ett fåtal tjejer som frekventerar detta forum och då har någon/några vart dryga mot en av dessa få tjejer så att hon har lämnat forumet? Starkt jobbat :roll:
av Uninium
#1132256
Schmoyoho skrev:Eller så anser vi det vara ett avslutat kapitel eftersom hennes forumintresse verkar ha dött. Hon var aktiv när hon ställde frågor om 940:n och inför 850-köpet, sen var det mest svammel i garage-tråden. Personligen hade jag heller sett att EjS eller *pettson* återvänder.
Om jag inte har drömt så har jag sett pettson skriva här under nytt användarnamn. Kommer dock inte ihåg vad fasen det var som jag kände igen. Lär kabla igång halvorna och se vad det var...
av Schmoyoho
#1132268
llesrof skrev:Asså seriöst... det är ett fåtal tjejer som frekventerar detta forum och då har någon/några vart dryga mot en av dessa få tjejer så att hon har lämnat forumet? Starkt jobbat :roll:
Ja, varför kunde inte någon stockholmsbaserad medlem istället byta kamrem åt flickstackaren gratis? Hon hade ju inte intresse för varken bilar eller någons svar på hennes många frågor. Om det har någon betydelse är jag personligen precis lika ointresserad av alla människor med lika dålig attityd, oavsett vilket kön de har. Kanske bör det även påminnas om de otaliga och helhjärtade försök att hjälpa henne som många medlemmar, inte bara i garagetråden och inte bara gällande denna bilen.
Uninium skrev:Om jag inte har drömt så har jag sett pettson skriva här under nytt användarnamn. Kommer dock inte ihåg vad fasen det var som jag kände igen. Lär kabla igång halvorna och se vad det var...
Hade inte varit fy skam att återse honom men är lite skeptisk till att det skulle vara han.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1132362
Schmoyoho skrev: Ja, varför kunde inte någon stockholmsbaserad medlem istället byta kamrem åt flickstackaren gratis? Hon hade ju inte intresse för varken bilar eller någons svar på hennes många frågor. Om det har någon betydelse är jag personligen precis lika ointresserad av alla människor med lika dålig attityd, oavsett vilket kön de har. Kanske bör det även påminnas om de otaliga och helhjärtade försök att hjälpa henne som många medlemmar, inte bara i garagetråden och inte bara gällande denna bilen.
Jag tyckte inte att hon direkt uttryckte något ointresse för bilar eller för hjälpen som hon fick. Däremot var det väl en del galghumor gällade att bilarna som hon kom i kontakt med hade sina speciella egenheter och/eller inte direkt var i toppskick.

Sedan hade hon inte heller fria händer att åtgärda felen på bilen, utan det var hennes far som styrde och ställde kring detta och hon gav ju också uttryck för en del frustration gällade detta. Men det där är svårt när man bara är typ 19 år och inte har något jobb/egna pengar. Då blir man beroende av att pappa fixar så att bilen får hjälp.

Japp, då kan du ta ut felkoder på t&au[…]

Bussningar länkarm duett

Det finns verkstadshandböcker på PV-klu[…]

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]