Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BlackXS
#1130480
https://www.blocket.se/halland/Volvo_V7 ... i-carousel

Verkar bara finnas en sådan begagnad bil i sverige iaf på blocket nu om man är ute efter t5, awd v70, och orange helskinn säten och årsmodell mellan 2006-2007.

undra hur många såna som folk äger runt om i sverige?

Är lite sugen men miltal ihop med allt lull lull som finns i den bilen för den pengen så är väl frågan mer hur vida det är värt 90.000 för en sån bil? gissar på att de kostar en del att underhålla tekniken där? eller ? :)
#1130507
Är inte skitsugen på en 10år gammal bil.
Men visst dom är fina i originalskick. Går bra och låter gött. Ja trivdes bra med min V70R från -98.
Jag hade tagit ut stålar för att köpa en S60R -07 som hade rullat ett par tusen mil. Tyvärr blev det inte affär.
#1130515
StefanN skrev:25 000 mil avskräcker mig i alla fall.
Kompenseras flera gånger om av historiken av EN ägare. Bilar av den här typen är inte sällan 15 - 20 under samma tidsperiod.
#1130607
Man kan undra varför ägaren bytte ut dom snygga silverstrålkastarna som bara satt på R modellerna mot dessa gräsliga stylingstrålkastarna?? :roll:
#1130612
Trasiga/stulna antar jag. Väldigt tråkigt för de strålkastarna är mycket svåra att få tag på begagnat och nya vill man inte ens tänka på vad de kostar.
#1130671
drawman skrev:Man kan undra varför ägaren bytte ut dom snygga silverstrålkastarna som bara satt på R modellerna mot dessa gräsliga stylingstrålkastarna?? :roll:

Har för mig dessa strålkastarna ger mycket sämre halvljus när man kör nattetid än original, de ser iallafall ut som samma modell/typ som man kunde köpa till s/v40 1998-2004 årsmodell, de såg ju mycket snyggare ut men halvljuset var fruktansvärt dåligt, så att välja antingen styling eller funktionalitet var de då.

men en sån bil för 90 bananer, så lär de väl vara viktigt kolla upp när saker va bytt senast eller? ja menar att byta ett bromsok på en v70r är väl inte lika billigt som en vanlig v70 2.4 ? är väl dyrare/större bromsok där men även dyrare att underhålla/kalibrera fyrhjulsdriften och sköta intervaller med oljebyten o så vidare av bakaxel ?

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]