Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SRT
#1180110
Den bästa president USA haft på långa tider.Rensa gärna ut Nord Korea innan du lämnar skutan Trump och gör en parkeringsplats av mellanöstern. :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1180121
SRT skrev:Den bästa president USA haft på långa tider.Rensa gärna ut Nord Korea innan du lämnar skutan Trump och gör en parkeringsplats av mellanöstern. :D
Hoppas verkligen du skojar men det var inte ens roligt, tyvärr. Rensa ut miljontals med oskyldiga :roll: Kanske skulle USA rensat ut länder som Tyskland och Italien med flera på 40-talet för att de hade "motiverade" ledare eller hoppats att Frankrike rensat bort alla svenskar förr när vi hade kungar som hade starka psykopatiska drag.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1180152
Allinug skrev:Vem vet, vi kanske får Jimmy som statsminister i Sverige nästa år?
Då kommer jag som lindrigast att skriva mig i ett annat land :mrgreen:
Användarvisningsbild
av SRT
#1180495
Micce1980 skrev:
SRT skrev:Den bästa president USA haft på långa tider.Rensa gärna ut Nord Korea innan du lämnar skutan Trump och gör en parkeringsplats av mellanöstern. :D
Hoppas verkligen du skojar men det var inte ens roligt, tyvärr. Rensa ut miljontals med oskyldiga :roll: Kanske skulle USA rensat ut länder som Tyskland och Italien med flera på 40-talet för att de hade "motiverade" ledare eller hoppats att Frankrike rensat bort alla svenskar förr när vi hade kungar som hade starka psykopatiska drag.
Lika mycket allvar som att Trump fick flest röster och därmed är president i USA just nu. :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1180499
SRT skrev:
Micce1980 skrev:
SRT skrev:Den bästa president USA haft på långa tider.Rensa gärna ut Nord Korea innan du lämnar skutan Trump och gör en parkeringsplats av mellanöstern. :D
Hoppas verkligen du skojar men det var inte ens roligt, tyvärr. Rensa ut miljontals med oskyldiga :roll: Kanske skulle USA rensat ut länder som Tyskland och Italien med flera på 40-talet för att de hade "motiverade" ledare eller hoppats att Frankrike rensat bort alla svenskar förr när vi hade kungar som hade starka psykopatiska drag.
Lika mycket allvar som att Trump fick flest röster och därmed är president i USA just nu. :D
Jag vet faktiskt inte om du skojar, kanske är man dum =) för Hillary tog hem fler röster, (men eftersom det är antalet elektorsröster som räknas räcker inte det till)
Användarvisningsbild
av Derank
#1204654
Nu börjar det bli vardag för folk att Trumph är president, massan glömmer fort och livet går vidare. Det var samma gnöl och besvieklse här hemma då Rienfeldt fick makten, nu var det godnatt och hej och hå.....det gick ju bra, el hur. Nu sitter nån <löven och gör vadå? ja, nu är jag inte så insatt i politik och bryr mig inet så jättemycket heller
av Exyzäta
#1204674
Ja kan man inte bli något annat här i yrkeslivet kan man ju alltid bli politiker för det krävs ingen utbildning för det. Bara att gå med i ett ungdomsförbund och sedan klättra uppåt och slå neråt.
Användarvisningsbild
av SRT
#1204798
Micce1980 skrev:Jag vet faktiskt inte om du skojar, kanske är man dum =) för Hillary tog hem fler röster, (men eftersom det är antalet elektorsröster som räknas räcker inte det till)
Men då fick ju Trump flest elektorsröster som han därmed vann på.För övrigt så får vi väl se vad tiden lider om det blir någon radioaktiv strålning över NordKorea och Mellanöstern med sina dementa fundamentalister.
EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]