Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1238109
Fy.. Rätt ordentligt inbromsning där från 90-50.
Användarvisningsbild
av joel80
#1238110
Fy.. Rätt ordentligt inbromsning där från 90-50.
Användarvisningsbild
av batmac
#1238114
Ja det kändes betydligt närmare där och då, men hann iaf fundera på om jag skulle försöka plocka diket/plogvallen istället.
Användarvisningsbild
av Derank
#1238118
Mycket snö har det varit denna vinter och stundvis har man ju ledsnat lite på allt skottande. Men nu är det riktigt skönt ute när solen börjar titta fram.BildBild

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1238627
Jaha, nu är vintern tillbaka... Att det smälte och regnade bort ser man inte ett spår av nu.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1238674
Här har det regnat bort i två dagar nu men ikväll fryser det igen.. Tur det tinat så bra som det gjort.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1239415
Nu tycker jag att våren kan komma... Men det snöar lappvantar om vartannat.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1239434
Hade regnat bort längst ner i skåne med men när man tittade ut i morse var det vitt igen och blåser snörök.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1239457
Men våren är på gång. Hade över 13°C på altanen i veckan. Nån vecka till så går det att sitta där ute i t-shirt och dricka kaffe.
Inatt var det -13°C när jag åkte hem från jobbet och vägarna är torra och fina men snö upp till knäna på gräsmattan.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1239459
Nätterna är fortfarande kalla här i nollåtta men på dagarna börjar det bli riktigt behagligt. Skönt är det, ställer mig i vill ha vår-kören.
Intressant ändå vad de senaste dagarnas klarblåa himmel med tillhörande sol gör för humöret. 8)
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 188
Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]