Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av johnny52
#644167
kleva88 skrev:hej köpte likadann som du men får inte rattknapparna och backvarnaren att funka?
Troligen har du kopplat något fel med "ICE-LINK" inkopplingen.
Jag vill minnas att något var oklart med inkopplings-beskrivningen som följde med .
Jag fick söka på nätet för att hitta en bättre beskrivning och då fungerade allt efteråt.
/Johnny
Användarvisningsbild
av Loppan78
#647450
Hur besvärligt var det att installera denna?
Är mam tvungen att klippa eller på något annat sätt göra åverkan på något originalkablage?
Du skriver att du hittade någon annan installationsanvisning på nätet, har du någon länk till den?

Vad har du för ljudsystem i bilen?
Performance, High Performance eller Premium?
Jag har premium och det skulle vara bra att veta hur bra det fungerar med centerhögtalaren.
Användarvisningsbild
av Loppan78
#647653
Man blir ju dock lite "orolig" när man läser i den tråden. Den verkar ju inte vara direkt problemfri.
Har länge varit "sugen" på denna apparat men som sagt aldrig läst något positivt om den förrän nu i din tråd.
Användarvisningsbild
av Loppan78
#647928
Såg denna bild på bluepowers hemsida föreställande icelink interfacet.
Bild
Vad är högtalaren till för?
Kommer inte ljudet från backsensorerna i bilens högtalare??
av johnny52
#648109
Den är till för ljudet från backsensorerna.Med orginalsterion i kommer väl ljudet via den.
Med BluePower's sterio kommer ljudet via den lilla högtalaren som kopplas direkt på Ice-link kablarna.
Bilden du har på Ice-link modulen vekar vara en gammal modell.Den nya ser inte ut så där.
Beträffande allt negativt som står i länken ,så verkar det ha löst sej med version 3,3 på Sterion.
Jag har inga problem med min "ännu".
Dessutom har dom väl extrapris på den nu.
/Johnny
av basberoende
#648296
Inte bra att ni skrev att dom hade extrapris. ¨"Råkade" precis beställa en till min my07, 4400:- med frakt för en med icelink.
Användarvisningsbild
av Loppan78
#648322
Hur kunde du få det priset?
För mig blir det 6850 (stereo + icelink). Med rabattkoden "sales2012" blir det 20% rabatt. Det ger en slutsumma på 5480:-.

Jag har dock inte beställt någon än.
av johnny52
#648344
Gå in på Fyndhörnan på BluePowers hemsida.
Där finns den
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Både och iofs, men i det här fallet &a[…]

Tack! :) 12 dagar får ses som helt ny hos […]

Som jag nämnde-kolla ärvärderna p&a[…]

Har samma dimension och hade också Nokia hak[…]