Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loppan78
#648370
Det är ju dock ingen GPS funktion i den men det skulle man ju kunna leva utan då man har det i telefonen.
av basberoende
#648516
Loppan78 skrev:Det är ju dock ingen GPS funktion i den men det skulle man ju kunna leva utan då man har det i telefonen.

Jag kan leva med att den inte har gps om den är så mycket billigare. Har det ändå i både telefonen, samt en gps sittandes i bilen med. Ska bli kul att se hur den fungerar när den dyker upp. Det lustiga var att jag var tvungen att ange vilka kartor jag ville ha med till stereon när jag beställde. Frågan är om dom inte har orkat göra en ny del i butiken eller det kommer iaf :S. Är det bara en programskillnad eller är det vissa delar som inte med följer tro. Blev lite sugen på backkamera samt nackstöd med.. Men det tyckte inte sambon var någon bra idé. Varför skulle jag säga det till henne.........
Användarvisningsbild
av Loppan78
#648989
Skriv gärna några rader om vad tycker om den när du fått installerat och använt den lite.
av basberoende
#649048
Loppan78 skrev:Skriv gärna några rader om vad tycker om den när du fått installerat och använt den lite.

Träffade på en gammal kompis ikväll inne i stan å snackade lite skit med honom. Visade sig att han hade satt en annan enhet i sin lille golf med allt i. När jag slog en kik på den så hade den allt som BLP har inkl samma nav å så. Riktigt trevlig liten sak när jag hade bläddrat runt lite men grafiken kunde kanske ha varit lite bättre. Men blev ju inte mindre sugen på den. Han var riktigt jävla nöjd med gps:n i den med sa han. Inte att den lurade iväg honom.

Blir intressant å se om det kommer någon gps till min då det står att det inte ingår, men att man var tvungen iaf att välja vilka kartor...
av basberoende
#651038
Loppan78 skrev:Nå, har du monterat och provat stereon än?
Är nyfiken.

Ja den sitter nu monterad i bilen. Fick som sagt med kartor och dylikt, men gps:n stod och tuggade bara och hittade inte var den var för någonstanns. Så då fick jag tipset om att uppdatera den, men då slutade gps funktionen att fungera. Så just nu har jag en fungerande stereo utan gps. Än så länge är jag nöjd med den, utom att tv mottagaren har lite dålig mottagning här ute i skogen. Var dock lite pill att få den på plats då det var många nya sladdar.
av basberoende
#651102
Loppan78 skrev:Var det inte plug´n´play?
Jodå, till 99.9%. Men jag hade svårt att få plats med alla...
Användarvisningsbild
av Loppan78
#657425
Hur går det för dig med stereon, nöjd?
Det har kommit en ny uppdaterad variant som heter BLP-840 ARM.
Den har nytt interface och snabbare processor. Ser lovande ut på dom filmer jag sett.
Är sugen på att beställa men tycker att den är lite dyr.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Oljafråga

Jag kunde inte låta bli att mata in registre[…]

Fortfarande, bilen funkar lika bra eller då[…]

Det är ett vitt rekangulärt relä so[…]

Tjena! Läcker in vatten som samlas och dropp[…]