Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av linkaaN
#865858
Nu har man bläddrat igenom hela tården
Synd att inte alla bilder är kvar,

Har funderat på bygga nå liknande fast inte med bas i reservbaljan då jag behöver mer batteri.
ska även kanske montera ljudprocessor osv. så fin instalation är ju alltid ett plus.
Detta gav mig massor med idéer tack!
Användarvisningsbild
av mxjolle
#874414
Intressant...

Känns som om det är lite meck med att få en bas att lira tillsammans med High Performance. Läste nånstans att man kopplade direkt på steget under passagerarstolen istället för på högtalarna bak.. får se man får fingrarna ur nångång. Jag är lätt sugen på att lägga in en bas i skufferten.
Användarvisningsbild
av Alfredo
#942151
Jag har satt en stor bashögtalare med en förstärkare på 700W, är nöjd med ljudet och lyssnar mest på 60 och 70 tals låtar.
Nu gäller mitt problem att det blinkar en aning i instrumentbelysningen i takt med basen när jag har motorn på tomgåmg. Vet inte om detta har någon betydelse, nåt som bör fixas?
Användarvisningsbild
av js1
#967851
En enkel lite halvt ot fråga men ändå. Hur lossar man panelen på B-stolparna? Är det bara att dra dom rakt ut? Behöver man lossa friskluftsuttaget på den övre panelen innan själva panelen tas loss?
av Lrsn93
#1197458
Skulle behöva ha lite hjälp med i kopplingen av min hög till lågnivå omvandlare, alla bilder jag behöver har ju försvunnit här :(

Tror jag har två alternativ att koppla mig in på?
Men vilket är rätt?
Detta är alltså höger bakre stolpen
Tacksam för lite hjälp :)
Bild

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]