Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av LostMySelf
#1222645
Har köpt mig en enkeldin Pioneer, en ISO-adapter för min bil och ett enkeldin stereofack. Är det bara att koppla in motsvarande 2 kablar in i ISO-adaptern och sen koppla in i bilen? Är riktigt dålig på sånt här
Användarvisningsbild
av Perra83
#1222862
Det är i princip bara att koppla in.

Vilken stereo har du idag? Någon extra förstärkare bakom stereon eller under passagerarstolen?
Du ser om originalstereon har en rund tjock kontakt inkopplad då är det förstärkare el cdväxlare eller dolby pro logic boxen.
av LostMySelf
#1222866
Perra83 skrev:Det är i princip bara att koppla in.

Vilken stereo har du idag? Någon extra förstärkare bakom stereon eller under passagerarstolen?
Du ser om originalstereon har en rund tjock kontakt inkopplad då är det förstärkare el cdväxlare eller dolby pro logic boxen.
Idag sitter det en SC-805 i, tror jag den heter. Allt ljud är helt original. Vart sätter jag sladden med "mute" på?
av LostMySelf
#1223096
Perra83 skrev:Det är i princip bara att koppla in.

Vilken stereo har du idag? Någon extra förstärkare bakom stereon eller under passagerarstolen?
Du ser om originalstereon har en rund tjock kontakt inkopplad då är det förstärkare el cdväxlare eller dolby pro logic boxen.
Fått i den nu och det var lika enkelt som du sa, en antennkabel och sen stora kabeln. Men passformen på enkeldin-facket var si så där, vet inte om jag måste fila på det för att få det att sitta helt 100%.

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]

Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]