Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
#1147852
Tänkte tipsa om att 2017 års kartor släppts för oss med MMM2-systemet, något som verkar smugit sig förbi obemärkt här på forumet. Senaste kartorna är från 2013 så det är ju på tiden. Däremot verkar hela internet vara ganska förteget om dessa. Har varken hittat någon prisuppgift om kartorna och inte heller några mindre officiella källor. Man tycker ju det borde finnas många som är angelägna om uppdateringen eftersom de täcker bilar t.o.m MY11 dvs som slutade få nya kartor när bilen var två år gammal.

http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 73154/2007

Bilden som Volvo har på sidan är nog fel för söker man på artikelnumret så får man träffar på XC60 2009-2011, V-/XC70 2008-2011 och S80 2007-2011.
Användarvisningsbild
av MartinS
#1195856
Jag har en uppsättning av den senaste versionen (2016 v48) till salu om någon är intresserad. Kontakt via PM.
av makkolof
#1257316
Jag har 2016 w48 skivan i bilen nu idag, men jag får inte fram fartkameror, gatuadresser står inte märkt på gatorna. Visar inge mackar eller så, är det mjukvara för själva enheten som behövs då?
Allt är i kryssat i menyn som alltid, men får ändå inte fram tex vilken gata som är längre fram. Brukar ju stå liksom i vägarna vad gatorna heter även fast man inte ställt in någon rutt.
Samt att den brukar visa matställen, bensin stationer och övriga sevärdheter.
MartinS är det något du vet om det hjälper att ladda nya mjukvaran som kom 2011/2012 ? eller Finns det också så att man kan ladda hem ?

MVH Marcus :)
EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]