Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mysko
#1066232
Finns det nån dubbel DIN som passar med android och blåtand? Skulle hemskt gärna koppla ihop det med högtalare och microfon i den inbyggda telefonen. Skiter alltså i telefonen, men vill kunna utnyttja befitlig högtalare, micken kan jag ju skita i om det låter bra från tex en inbygggd?
Användarvisningsbild
av Mysko
#1067130
svergie2 skrev:Finns flera med Android 4.4 etc, men jag skulle satsat på en som har stöd för Android Auto.

Skickat från min Huawei Mate 7
Bra, men vad? Finns det i sverige eller på sidor man kanske inte kan lita på?
Användarvisningsbild
av snepo
#1166224
Jag har provat två olika Android stereon. Den första från xtron,skickade jag tillbaks. Tappade minnet till det mesta. Varje gång man startade bilen. Nu har jag en från Tereteknik.se Bättre men tappar också minnet till radiokanaler. Radiodelen är dålig,på båda. Annars funkar denna okey. Kolla på Tere. Företaget i Sverige. Trevlig personal. Var enkelt att koppla in. En kabelmatta kopplas in,och antenn till radio och gps. Dock så har jag MB inte Volvo
Användarvisningsbild
av Mysko
#1166231
Den jag köpte funkar med det inbyggda slutsteget i bilen, har inte slutfört monteringen helt ännu, men radion är kanon, finns ingen cd. Ljudet är bättre, trodde radio delen var dålig först, men den var inte inställd på AF. Skickar bild när jag är klar.


Men handsfree funkar bra, dock hade jag kopplat fel så fick telefonen i högerbakdörr i stället för vänster framdörr :) Supporten är bra, dom ville se orginalet, innan jag beställde så det blev rätt just med att jag har orginal förstärkare. Trist att ta ut ljudet via stereon, när högtalarkablarna är under passagerar stolen :)

Tack, ska kika. Försökt rikta in mig mot[…]

Volvo 340 orange motorlampa

Enligt den nedärvda erfarenheten är thin[…]

Fick idag et priserbjudande på hela arbe[…]

Däckbuller 19"

Ska de levereras med acusticmärkning? Hur[…]