Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av PetEri
#1096751
Är på jakt efter en ny multimedia enhet till bilen. Ska ha en dubbel DIN med touchscreen. Jag vill ha Mirrorlink på den och stöd för Flac. Gärna minst en USB port på fronten och en på baksidan. Tänker mig att jag ska ansluta en extern hårddisk eller liknande, via USB och köra Flac samt MP3 filer från den. Självklar kommer jag väl köra en del Spotify via mobilen, ansluten via Bluetooth eller Usb.. Det är väl dessa funktioner jag har tänkt mig, nåt mer ni tycker jag bör ha?
Om någon har bra koll på vad som finns ute på marknaden så tar jag tacksamt imot tips på enheter...
Den här tyckte jag såg rätt trevlig ut: http://www.sony.se/electronics/receivra ... /xav-602bt Men tyväär verkar dom ha glömt Flac stöd på den..
#1097159
Pioneer AVH-X8700BT Har allt du behöver, usb portarna är dock på baksidan men det följer med kablar så man kan dra dom dit man vill.
Jag har inte denna men modellen innan 8600 och den funkar mycket bra har även kopplat in backkamera så man slipper dem totalt värdelösa parkeringssensorerna.
740 generator laddar dålig

Kolla och lossa, smörj in, spänn fast al[…]

C003107 -Hjulhastighetsgivare

V60 - 13 Bilen varnar för abs. C003107 -Hjul[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Värt att ha med sig är att tiden då[…]

Startspärr Rattlås XC70

Halloj. Håller på att bli tokig.. Har[…]