NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mange38
#1238529
svårt hitta info om vad exact som ingår i den service på min v50
ringt runt både volvo mekonomen där bara typ oj mkt som ingår pris 5800 adativ/eolys fyllning tillkommer blir inte klok på det
av JallooZ
#1238564
Ring Bilia. Be om en offert på 18000 mila service. Be dom maila offerten till dig. Sen kan du läsa vad som dom ska göra på offerten. Eller så skriver du vad du har för motor så folk kan kolla här.
av mange38
#1238757
JallooZ skrev:Ring Bilia. Be om en offert på 18000 mila service. Be dom maila offerten till dig. Sen kan du läsa vad som dom ska göra på offerten. Eller så skriver du vad du har för motor så folk kan kolla här.

står ju på min profil vilken det gäller men ja en 2,0d
jo jag frågade alt om de men dom vart inte så intresrad av skicka ofert typ
Användarvisningsbild
av grillchips
#1238807
Om de inte är intresserade av det så väljer du helt enkelt ett annat ställe.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1238808
Dom är skyldiga att, om du så önskar, berätta vad dom skall göra på en service. De dom måste göra, utan att du bett om det, är att meddela priset.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1238817
SvenB skrev:Dom är skyldiga att, om du så önskar, berätta vad dom skall göra på en service. De dom måste göra, utan att du bett om det, är att meddela priset.
Visst är det så. Bokade en hjulinställning i samband med service på min V50 när det begav sig.
Verkstaden hade dock bara uppgett priset för två av bilens hjul, vilket resulterade i att dom fick bjuda mig på den resterande delen av kostnaden.

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]