NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FORSV50
#1225299
Med risk att låta tjatig men är det någon som vet om ett helt V50 bakluckehandtag från modeller med facelift (2008-2012) passar till modeller pre-facelift (2004-2007)?

Jag har t.e.x hittat ett bakluckehandtag med kromlist som suttit på en MY11 så skulle varit grymt om detta passade på min MY06. Tänkte beställa så snart jag vet om det passar.

Tack på förhand!

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
#1225337
FORSV50 skrev:Tack! Verkar tämligen enkelt. Men om jag vill byta ut hela bakluckehandtaget (som på bilden) och då passa på att få en baklucka med V O L V O istället för VOLVO? Passar då ett handtag från t.ex MY09 till min MY06? Bild

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Alla V50 bakluckehandtag passar alla årsmodeller, även kontakten. Satte en MY11 på min MY06 för övrigt, snyggare list samt snyggare volvologga

Här finns bild med http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... a&start=60
Användarvisningsbild
av FORSV50
#1225346
Micce1980 skrev:
FORSV50 skrev:Tack! Verkar tämligen enkelt. Men om jag vill byta ut hela bakluckehandtaget (som på bilden) och då passa på att få en baklucka med V O L V O istället för VOLVO? Passar då ett handtag från t.ex MY09 till min MY06? Bild

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Alla V50 bakluckehandtag passar alla årsmodeller, även kontakten. Satte en MY11 på min MY06 för övrigt, snyggare list samt snyggare volvologga

Här finns bild med http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... a&start=60
Stort tack! Bild då blir det beställning nu, härligt!
Är det även så att det är identiska skyltbelysnings lampor? Har nämligen helt nya Led på min 06a

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
#1225361
FORSV50 skrev:Stort tack! Bild då blir det beställning nu, härligt!
Är det även så att det är identiska skyltbelysnings lampor? Har nämligen helt nya Led på min 06a
Allt är precis samma. Det som skiljer är att 08-12 har bättre gummibeklädnad på baksidan dess "modernare! utseende då

Möjligen situajonen blir lite annurlunda n&[…]

Har dratt 1300kg-henger med V60 2015.5 med samme m[…]

Sensus var lite "trög" typ 17-18 me[…]

Ok, comviq var inte behjälpliga med det...